Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Má matka /78/ let trpící alzhamrovou chorobou má sjednanou smlouvu se společností O2 na telefonování.Měla měsíční paušál pro důchodce a když jí vypršel nabídli jí prý výhodnější s neomezeným volání za 800 Kč měsíčně s internetem v mobilu.Matka nemá mobil na kterém by se dal internet sledovat, neumí ani napsat zprávu a nýní musí platit ze svého důchodu 800 měsíčně i víc a tyto služby vůbec nepoužívá.Jen využili starou osobu a nedoporučili jí pro ní nejlepší tarif.Lze smlouvu nějakým způsobem vypovědět je na dva roky.
Okamžitě skončit se službou u 02 přejít na dobíjení telefonu
|
Tweet |
Byla-li smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel může od takové smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne, kdy mu byly poskytnuty informace, které musí být dle zákona o elektronických komunikacích součástí smlouvy o poskytování služby elektronických komunikacích.
Dále je možné smlouvu vypovědět, i přesto, že je uzavřena na dobu určitou. V takovém případě je spotřebitel povinen uhradit poskytovateli služby úhradu za předčasné ukončení smlouvy, která nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
V poslední řadě může vyvstat otázka týkající se neplatnosti smlouvy z důvodu nemožnosti spotřebitelky posoudit a ovládnout své jednání, pokud trpí uvedenou chorobou. Záleží na stádiu rozvoje onemocnění. Vliv na svéprávnost by v tomto případě musel posoudit lékař.
Dobrý den,
rád bych vám pomohl s řešením celé situace. Mohl bych vás poprosit o zaslání telefonního čísla, kterého se záležitost týká + referenční číslo z vyúčtování/smlouvy?
Kontaktovat mě můžete zde: www.o2guru.cz/guru
Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2
Dobrý den,posílám panu Miroslavovi Trčkovi číslo daného telefonu 725029022
a referenční číslo nemám protože nemám u sebe danou smlouvu ale za 14 dnú pojedu do K.Varů k lékaři s matkou a smlouvu přivezu.
Napište kolik je třeba zaplatit aby se zrušila smlouva.
Vrátíme jak sim-kartu tak telefon pro důchodce kde internet nefunguje ani daný tarif nevyužívá je to pro ní diskriminační smlouva.
Děkuji za zaslání čísla.
Záležitost jsem prověřil. Skutečně došlo ke změně tarifu na FREE CZ na základě vzájemné domluvy s kolegy v dubnu roku 2013. Po kontrole vyúčtování jsem však zjistil, že je tarif nastavený zcela správně, protože při jakémkoliv nižším tarifu by byla vyúčtování na mnohonásobně vyšší částku vzhledem k tomu, jakým způsobem je tarif využíván (velké množství volání). Součástí tarifu samozřejmě je Internet v mobilu, ten ale nelze odstranit a neomezený tarif je tak vždy s internetem.
Osobně se ale přikláním k tomu, že být nastaven jiný tarif, platí vaše matka mnohem více, než doposud.
Rozhodnutí ohledně smlouvy však nechám na vás. V případě podání výpovědi by došlo k porušení závazku platného do 28. 4. 2015 a bylo by nutné uhradit částku 1 348 Kč.
S pozdravem
Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: