Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3989Nemožnost vypovědět smlouvu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2014, před 10 lety

Lenka Šnebergrová

Znění stížnosti

Má matka /78/ let trpící alzhamrovou chorobou má sjednanou smlouvu se společností O2 na telefonování.Měla měsíční paušál pro důchodce a když jí vypršel nabídli jí prý výhodnější s neomezeným volání za 800 Kč měsíčně s internetem v mobilu.Matka nemá mobil na kterém by se dal internet sledovat, neumí ani napsat zprávu a nýní musí platit ze svého důchodu 800 měsíčně i víc a tyto služby vůbec nepoužívá.Jen využili starou osobu a nedoporučili jí pro ní nejlepší tarif.Lze smlouvu nějakým způsobem vypovědět je na dva roky.


Požadované řešení

Okamžitě skončit se službou u 02 přejít na dobíjení telefonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.8.2014 12:32, před 10 lety

Byla-li smlouva uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, spotřebitel může od takové smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne, kdy mu byly poskytnuty informace, které musí být dle zákona o elektronických komunikacích součástí smlouvy o poskytování služby elektronických komunikacích.
Dále je možné smlouvu vypovědět, i přesto, že je uzavřena na dobu určitou. V takovém případě je spotřebitel povinen uhradit poskytovateli služby úhradu za předčasné ukončení smlouvy, která nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
V poslední řadě může vyvstat otázka týkající se neplatnosti smlouvy z důvodu nemožnosti spotřebitelky posoudit a ovládnout své jednání, pokud trpí uvedenou chorobou. Záleží na stádiu rozvoje onemocnění. Vliv na svéprávnost by v tomto případě musel posoudit lékař.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2014 11:06, před 10 lety

Dobrý den,

rád bych vám pomohl s řešením celé situace. Mohl bych vás poprosit o zaslání telefonního čísla, kterého se záležitost týká + referenční číslo z vyúčtování/smlouvy?

Kontaktovat mě můžete zde: www.o2guru.cz/guru

Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.8.2014 08:53, před 10 lety


Lenka Šnebergrová

Dobrý den,posílám panu Miroslavovi Trčkovi číslo daného telefonu 725029022
a referenční číslo nemám protože nemám u sebe danou smlouvu ale za 14 dnú pojedu do K.Varů k lékaři s matkou a smlouvu přivezu.
Napište kolik je třeba zaplatit aby se zrušila smlouva.
Vrátíme jak sim-kartu tak telefon pro důchodce kde internet nefunguje ani daný tarif nevyužívá je to pro ní diskriminační smlouva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2014 14:46, před 10 lety

Děkuji za zaslání čísla.

Záležitost jsem prověřil. Skutečně došlo ke změně tarifu na FREE CZ na základě vzájemné domluvy s kolegy v dubnu roku 2013. Po kontrole vyúčtování jsem však zjistil, že je tarif nastavený zcela správně, protože při jakémkoliv nižším tarifu by byla vyúčtování na mnohonásobně vyšší částku vzhledem k tomu, jakým způsobem je tarif využíván (velké množství volání). Součástí tarifu samozřejmě je Internet v mobilu, ten ale nelze odstranit a neomezený tarif je tak vždy s internetem.
Osobně se ale přikláním k tomu, že být nastaven jiný tarif, platí vaše matka mnohem více, než doposud.

Rozhodnutí ohledně smlouvy však nechám na vás. V případě podání výpovědi by došlo k porušení závazku platného do 28. 4. 2015 a bylo by nutné uhradit částku 1 348 Kč.

S pozdravem

Miroslav Trčka, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.8.2014 18:04, před 10 lety


Lenka Šnebergrová

Hodnocení: