Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39893Omyl v častce platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 9 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Petr Kučera

Znění stížnosti

omylem jsem zadal výši platby. Chtěl jsem tu minimální


Požadované řešení

pokud možno vrátit adekvátní čast platky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 10:26, před 5 lety

Je-li ve smlouvě sjednána určitá částka, za kterou má být služba poskytnuta, je spotřebitel povinen uhradit částku právě v této sjednané výši. Poskytne-li spotřebitel společnosti vyšší částku (např. nedopatřením, chybným uvedením částky atp.), je rozdíl mezi původně ujednanou částkou a částkou, kterou spotřebitel skutečně společnosti poskytl, tzv. bezdůvodným obohacením. Dle § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že společnost je v takovém případě povinna bezdůvodné obohacení spotřebiteli vydat zpět.

Ze skutkového stavu tak, jak je popsán ve stížnosti, však není možné přesně zjistit, k čemu ve vztahu mezi společností a spotřebitelem došlo, tudíž upozorňujeme spotřebitele na to, že výše poskytnutá odpověď je pouze obecná.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2020 17:33, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.