Počet nahlášených stížností: | 15 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dnes 19.12.2020 jsem uzavřel sázku na 5 slosování Sportky. Dle hracího plánu se sázky uzavírají v 19 hodin a losuje se ve 20:00, opakuji ve 20:00. Na mém herním účtu se ale už v 19:48 ukazovalo, že jsem nic nevyhrál. Jako důkaz a pro případ, že by Sazka tvrdila, že jsem se asi přehlédl nebo něco podobného jsem udělal screen obrazovky s datumem a časem.
Prověření losování loterií společnosti Sazka a přítomnost, případně důvěryhodnost státního dozoru a notáře.
|
Tweet |
Jelikož se v řešené věci jedná o stížnost vztahující se k hazardní hře Sportka, která je na webových stránkách společnosti řazena do kategorie loterie, je pro společnost a spotřebitele, kromě obecně závazných právních předpisů, klíčový i tzv. Herní plán loterií SAZKA.
Ten v příloze č. 1 (tzv. Číselné loterie provozované na Prodejních místech a v Aplikaci) v bodě 8. stanoví, že: "Na konci každého sázkového období se uskutečňují dva samostatné tahy šesti čísel ze čtyřiceti devíti a slosování šestičíslí šance, a to od 19:00 do 23:00 hod. Případný posun slosování oznámí provozovatel předem." Z herního plánu tedy nevyplývá, že není možné provést slosování ještě před 20:00.
Má-li spotřebitel přesto pochybnosti, že dochází k porušení zákona, může se obrátit na dozorový orgán, kterým je na tomto úseku celní správa, potažmo Ministerstvo financí ČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.