Společnost


SAZKA a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39894Nevýherní tiket 12 minut před slosováním

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 9 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Miloš Cigánek

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes 19.12.2020 jsem uzavřel sázku na 5 slosování Sportky. Dle hracího plánu se sázky uzavírají v 19 hodin a losuje se ve 20:00, opakuji ve 20:00. Na mém herním účtu se ale už v 19:48 ukazovalo, že jsem nic nevyhrál. Jako důkaz a pro případ, že by Sazka tvrdila, že jsem se asi přehlédl nebo něco podobného jsem udělal screen obrazovky s datumem a časem.


Požadované řešení

Prověření losování loterií společnosti Sazka a přítomnost, případně důvěryhodnost státního dozoru a notáře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 12:57, před 5 lety

Jelikož se v řešené věci jedná o stížnost vztahující se k hazardní hře Sportka, která je na webových stránkách společnosti řazena do kategorie loterie, je pro společnost a spotřebitele, kromě obecně závazných právních předpisů, klíčový i tzv. Herní plán loterií SAZKA.

Ten v příloze č. 1 (tzv. Číselné loterie provozované na Prodejních místech a v Aplikaci) v bodě 8. stanoví, že: "Na konci každého sázkového období se uskutečňují dva samostatné tahy šesti čísel ze čtyřiceti devíti a slosování šestičíslí šance, a to od 19:00 do 23:00 hod. Případný posun slosování oznámí provozovatel předem." Z herního plánu tedy nevyplývá, že není možné provést slosování ještě před 20:00.

Má-li spotřebitel přesto pochybnosti, že dochází k porušení zákona, může se obrátit na dozorový orgán, kterým je na tomto úseku celní správa, potažmo Ministerstvo financí ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 22:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.