Počet nahlášených stížností: | 20 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26 dubna 2017 jsem uzavřela s obchodním zástupcem společnosti Česká aukce dohodu o zastupování pro zajištění dodavatele zemního plynu a elektrické energie. Před podepsáním této smlouvy jsem byla touto zaměstnankyní ubezpečena o tom že až se stanu klientkou české aukce nebudu přecházet k jiným dodavatelům plynu a elektřiny pouze budu mít výhodnější ceny.Během doby kdy jsem klientkou české aukce mě byl již 2x změněn dodavatel elektřiny a plynu a původní dodavatel po mě pokaždé požadoval pokutu, protože mě česká aukce převedla vždy před možným termínem odstoupení od smlouvy
Poslala jsem společnosti Česká aukce výpověď dohody o zastupování o ukončení plné moci ale vrátila se mi zpět. Žádám výpověďvýpověď
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
V případě, že uplynula již delší lhůta od uzavření dané smlouvy, je na místě podat výpověď.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.