Společnost


České aukce s.r.o.

Počet nahlášených stížností:20
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39899Nekorektní jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2020, před 5 lety

Jitka Marečková

Znění stížnosti

Dne 26 dubna 2017 jsem uzavřela s obchodním zástupcem společnosti Česká aukce dohodu o zastupování pro zajištění dodavatele zemního plynu a elektrické energie. Před podepsáním této smlouvy jsem byla touto zaměstnankyní ubezpečena o tom že až se stanu klientkou české aukce nebudu přecházet k jiným dodavatelům plynu a elektřiny pouze budu mít výhodnější ceny.Během doby kdy jsem klientkou české aukce mě byl již 2x změněn dodavatel elektřiny a plynu a původní dodavatel po mě pokaždé požadoval pokutu, protože mě česká aukce převedla vždy před možným termínem odstoupení od smlouvy


Požadované řešení

Poslala jsem společnosti Česká aukce výpověď dohody o zastupování o ukončení plné moci ale vrátila se mi zpět. Žádám výpověďvýpověď


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 09:11, před 5 lety

Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.

Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

V případě, že uplynula již delší lhůta od uzavření dané smlouvy, je na místě podat výpověď.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 17:05, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.