Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.3.2014 jsem si zakoupila redukční program sestávající z 20 ošetření v celkové hodnotě 13.900,-. S výsledky programu jsem byla spokojena a proto jsem si dne 28.4.2014 zakoupila 10 cvičení v hodnotě 3.000,-. Svých zakoupených ošetření jsem využívala bez problémů až do dne 30.5.2014, kdy jsem obdržela následující email:
!!!UKONČENÍ PROVOZU KOMPLIMENT
Vážení klienti,
velice se omlouváme, ale vzhledem k vážné finanční situaci jsme nuceni
k 31.5.2014 uzavřít
Institut kompliment.
V průběhu dvou měsíců vás budeme informovat, jakým způsobem budeme
kompenzovat vaše nevyčerpané programy a cvičení.
Děkujeme za pochopení.
Ke dni 30.5.2014 jsem nestihla využít 3 ošetření z prvního nákupu a všech 10 cvičení z druhého. Kontaktovala jsem proto společnost a dozvěděla jsem se, že mohu využít pobočku v Praze (navštěvovala jsem pobočku v Brně)a program tam dokončit, čehož jsem se rozhodla využít, nicméně kvůli jiné otevírací době jsem využila pouze jednu návštěvu 24.6.2014. V Praze jsem se dozvěděla, že i tato pobočka se uzavírá a to k 30.6.2014 a nebudu tedy moci svá nevyužitá ošetření vyčerpat.
Rozhodla jsem se tedy vyčkat dva měsíce, jak bylo napsáno v informačním emailu. Po uplynutí dané doby jsem se nedočkala žádných informací ohledně kompenzace nevyužitých cvičení a proto jsem kontaktovala telefonicky jednatelku společnosti. Ta mi sdělila, že mi nemůže vrátit peníze za nevyužitá ošetření, jelikož čekají až prodají nějaké majetky. Jak dlouho bude toto trvat a zda vůbec kompenzace proběhne jsem se nedozvěděla.
Obávám se, že budu-li dále čekat na informace od společnosti nedočkám se vůbec žádné kompenzace.
Základní redukční program (20 ošetření), 10 cvičení s termoterapií
Vrácení částky 1.390,- za 2 ošetření z programu a částky 3.000,- za 10 cvičení. Nebráním se případné kompenzaci v podobě poukázky na služby podobného typu.
|
Tweet |
Neplní-li druhá smluvní strana své závazky a prohlásí, že není schopna je plnit, spotřebitel má právo na odstoupení a následné vrácení poměrné částky za nevyužité služby. V tuto chvíi sama společnost přiznává, že není dostečně likvidní. Spotřebiteli proto doporučujeme, aby sledoval insolvenční rejstřík, zda na společnost nebyl podán návrh na prohlášení konkursu (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Pokud návrh bude podán, spotřebitel by měl přihlásit svou pohledávku. Návrh lze dále uplatnit v občanskoprávním řízení, dokud nebude zahájeno insolvenční řízení.
Společnost ROD - R&S, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.