Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme zboží z e-shopu sestryvakci.cz a dne 4.12.2019 jsme na základě zaslané výzvy zaplatili zboží převodem na účet paní Přecechtělové.
Od tohoto dne s námi nikdo nekomunikuje, neodepisuje na e-maily, telefon nezvedá a na poštou doporučeně zaslanou výzvu o zaslání zboží nebo vrácení peněz také nikdo nereaguje.
Budeme podávat trestní oznámení.
zdravotnické oblečení
Žádáme o vrácení peněz na stejný účet, ze kterého byly peníze zaslány.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, prosím číslo objednávky nebo jméno na koho je objednávka vytvořena, abych mohla dohledat a vrátit platbu. Děkuji. Gryc
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl reagovat na dotaz prodejce.
Dobrý den, číslo objednávky je: 2162, celková částka 1285.-
Tímto žádáme spotřebitelku o sdělení, zda se vše podařilo vyřešit smírnou cestou.
Bohužel problém přetrvává, stále mi nebyly peníze vráceny.
Potřebné údaje jsem zaslala, ale opět bez odezvy.
Paní Gryc Přecechtělová se mnou nekomunikuje.
Stížnost tedy přeřazujeme na podnikatelku a žádáme ji, spotřebitelce na žádost reagovala.
Tímto žádáme podnikatelku, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Podnikatelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.