Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39901Náhradní soupravy - přetopené, kupé bez zásuvky a wifi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2020, před 5 lety

Magdalena Girčíková

Znění stížnosti

Dobrý den, cestuji s vámi pravidelně a nutno říci i ráda. Bohužel nerozumím tomu, že často (skutečně částo) měníte vlak anebo nějaký vagón za starý (ani nemohu říci starší), často chybí zásuvky a wifi. Může to znít jako marginálie,ale já pracuji cestou do práce a v přetopeném kupé (v každém druhém starém vlaku nefunguje regulace topení!) bez stolečku, který si objednám a dalšího (zásuvky a wifi) to nelze. Cena jízdného, už opravdu k mé naštvanosti, se nemění. Žádná kompenzace se nekoná ani ve formě bodů na IN kartu pro vaše nejvěrnější. Neodškodňujete své klienty ačkoliv platí za stejne peníze na stejné cestě jako ve vlaku z Rakouska. Bohužel mně to nutí vrátit se ke konkurenci.


Produkt

Staré vlaky/ vagony - přetopené a bez zásuvek a wifi


Požadované řešení

Odškodné, vrácení části jízdného při neadekvátním plnění služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 08:59, před 5 lety

Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy garantované standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/

Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 17:04, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.