Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, cestuji s vámi pravidelně a nutno říci i ráda. Bohužel nerozumím tomu, že často (skutečně částo) měníte vlak anebo nějaký vagón za starý (ani nemohu říci starší), často chybí zásuvky a wifi. Může to znít jako marginálie,ale já pracuji cestou do práce a v přetopeném kupé (v každém druhém starém vlaku nefunguje regulace topení!) bez stolečku, který si objednám a dalšího (zásuvky a wifi) to nelze. Cena jízdného, už opravdu k mé naštvanosti, se nemění. Žádná kompenzace se nekoná ani ve formě bodů na IN kartu pro vaše nejvěrnější. Neodškodňujete své klienty ačkoliv platí za stejne peníze na stejné cestě jako ve vlaku z Rakouska. Bohužel mně to nutí vrátit se ke konkurenci.
Staré vlaky/ vagony - přetopené a bez zásuvek a wifi
Odškodné, vrácení části jízdného při neadekvátním plnění služby.
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy garantované standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.