Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
13.1.2020 som si objednal vychádzkové topánky a ešte v ten istý deň som ich zaplatil cez Pay-u. Doteraz nedorazili. 10.2.2020 som mailom urgoval svoju objednávku s prípadným vysvetlením zdržania. Doteraz sa neunúvali odpovedať.
Pánské boty PB12457 Varianta Khaki-9, číslo objednávky 1100441679
Ideálne by bolo dodanie tovaru v rozumnom časovom horizonte. Informácia o probléme s dodaním, aby som prípadne mohol žiadať vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vaše objednávka se kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Myslím, že tá urgencia mala prísť oveľa skôr,ale fajn, ešte chvíľu počkám. V každom prípade sa firma zahráva s dôverou zákazníkov.
při objednávce bylo uvedeno, že náš dodavatel má do 14.2.2020 dovolenou a zásilky se budou zákazníkům odesílat po tomto termínu. Budete ještě kontaktován o odeslání zásilky emailem.
Vaše objednávka se nyní kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Tovar bol údajne vyexpedovany,mal by doraziť najneskôr v máji - skutočne promptne doručenie, objednaval som v januári. Už sa na tie topánky teším, ak do mája vôbec dožijem. U tejto firmy som nakupoval prvý a posledný raz.
ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 19.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.