Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
U této společnosti byl objednán 2x medvěd s růži v hodnotě 1231Kč a bylo zaručeno doručení do Valentýna. Zásilka dorazila 19.2.2020 a po otevření jsme byli v šoku. Místo 2 krásných medvědů s růži zde byly 2 úchylné veverky, které rádoby opakuji vse co řeknete a bonusový dárek je malá uměla rádoby ruzicka. Co tohle je za smejdy. Lidská sprostota nezná hranic a doufám, ze se stížnosti nahromadi a ze z toho daná skupina bude mít problémy. Peníze pryč, doma akorát nevyuzitelny ksunty a nic z toho. Budu to řešit recenzemi všude, kde jen to bude možné jim uškodit, z důvodu toho, ze tohle jejich jednání je záměrně a oni úmyslně škodí zákazníkům.
(3ar) 1xN2, 2x Shopolo-Rose Bear
Slušně jednání, omluva a následne vracení peněz!!!!!!!!!!!!
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.