Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednal jsem kameru do auta. Zboží bylo dodáno za měsíc, tedy pro mne příliš dlouhá doba a bez návodu k užívání (resp. byl v čínštině, odkud byl výrobek pravděpodobně distribuován).
Dodatečně nárokovaný návod byl sice zaslán, ale neodpovídal skutečnému použití.
Zboží jsem vrátil poštou (poštovné činilo 1/5 ceny výrobku), místo vrácení peněz byla nabízena sleva na příští nákup.
Až po urgenci mi byly peníze (za 14 dní) vráceny.
Poštovné za vrácení mi zřejmě neproplatíte, takže co asi mohu požadovat?
|
Tweet |
Pouze v případě, že by prodávající spotřebitele neupozornil na jeho zákonnou povinnost nést náklady na vrácení zboží zpět k podnikateli (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on), může spotřebitel navíc v souladu s § 1832 odst. 3 občanského zákoníku žádat náhradu těchto nákladů.
Pro proplacení poštovného nám prosím zašlete kopii nebo fotografii podacího lístku a poštovné Vám samozřejmě proplatíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.