Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#39908Nespokojenost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2020, před 5 lety

Petr Cenek

Znění stížnosti

Objednal jsem kameru do auta. Zboží bylo dodáno za měsíc, tedy pro mne příliš dlouhá doba a bez návodu k užívání (resp. byl v čínštině, odkud byl výrobek pravděpodobně distribuován).
Dodatečně nárokovaný návod byl sice zaslán, ale neodpovídal skutečnému použití.
Zboží jsem vrátil poštou (poštovné činilo 1/5 ceny výrobku), místo vrácení peněz byla nabízena sleva na příští nákup.
Až po urgenci mi byly peníze (za 14 dní) vráceny.


Požadované řešení

Poštovné za vrácení mi zřejmě neproplatíte, takže co asi mohu požadovat?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 09:49, před 5 lety

Pouze v případě, že by prodávající spotřebitele neupozornil na jeho zákonnou povinnost nést náklady na vrácení zboží zpět k podnikateli (například ustanovením v obchodních podmínkách, že v případě odstoupení od smlouvy ponese náklady na vrácení zboží on), může spotřebitel navíc v souladu s § 1832 odst. 3 občanského zákoníku žádat náhradu těchto nákladů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2020 08:36, před 5 lety

Pro proplacení poštovného nám prosím zašlete kopii nebo fotografii podacího lístku a poštovné Vám samozřejmě proplatíme.

Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:48, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2020 08:44, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.