Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 31.3.2014 jsem zakoupil u O2 tel. Sony Xperia miro za cca 2800,- Kč. Tento mobil jsem reklamoval cca po dvou měsících, protoze se samovolne vypinala a nesli nahrat SD karty, tato reklamace uznana nebyla, po ani ne mesici jsem reklamoval znovu, kdy mi reklamace jiz uznana byla a taktez byla zjistena vada na baterii. Cca dva tydny mobil fungoval v naprostem poradku. Po dobe dvou tydnu se zacal opet vypinat, baterie vydrzela nabita cca dve hodiny aniz by bylo s mobilem jakkoliv zachazeno. Mobil je tudiz na treti reklamaci, k tomu vsemu se zacal hodne zasekavat. Bylo mi receno ze reklamace musi byt 3krat uznana, pote si mam zajistit znalce, a pokud rekne ze s mobilem jsou problemy, bude se postupovat jinak, pokud nic s mobilem nebude, pak si musim vse vcetne znalce zaplatit.. co mam tedy delat? Pokud se bude problem opakovat? Vice uzivatelu jiz ma s timto mobilem problemy. Mobil jsem zakupoval na Lannove tride v Ceskych Budejovicich u spol. O2.
Dekuji za jakoukoliv radu nebo pomoc. Zoubek Jakub.
Sony Xperia miro
Vymena zbozi, popripade vraceni penez.
|
Tweet |
Spořebitel může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad po opravě při reklamaci třetí stejné nebo čtvrté různé vady. Podmínkou je, že všechny reklamace musí být uznány. V tuto chvíli se tedy nejedná o třetí uznanou reklamaci.
Bude-li reklamace uznána, spotřebitel má právo primárně na opravu, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Právo na výměnu zboží má spotřebitel, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. V tomto případě se projevila vada v průběhu šesti měsíců od převzetí věci. Pokud by chtěl prodávající reklamci zamítnout, měl by v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prokázat, že reklamovaná závada na výrobku při převzetí nebyla.
Dobrý den,
nárok na odstoupení od kupní smlouvy máte v případě, že jde o třetí uznanou reklamaci stejného typu, nebo jde o čtvrtou uznanou reklamaci různého typu, či se 4 nebo více závad projevují současně a každá brání korektnímu využívání mobilního telefonu (závady musí být potvrzeny autorizovaným servisním střediskem). Další možností je, že autorizované středisko překročilo 30 denní lhůtu na vyřízení reklamace.
Reklamaci lze vyřídit na pobočce. O odstoupení od kupní smlouvy můžete požádat na ní v případě, že splňujete podmínky uvedené výše.
S přáním hezkého dne
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.