Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#3991Opakovaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.08.2014, před 10 lety

Jakub Zoubek

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 31.3.2014 jsem zakoupil u O2 tel. Sony Xperia miro za cca 2800,- Kč. Tento mobil jsem reklamoval cca po dvou měsících, protoze se samovolne vypinala a nesli nahrat SD karty, tato reklamace uznana nebyla, po ani ne mesici jsem reklamoval znovu, kdy mi reklamace jiz uznana byla a taktez byla zjistena vada na baterii. Cca dva tydny mobil fungoval v naprostem poradku. Po dobe dvou tydnu se zacal opet vypinat, baterie vydrzela nabita cca dve hodiny aniz by bylo s mobilem jakkoliv zachazeno. Mobil je tudiz na treti reklamaci, k tomu vsemu se zacal hodne zasekavat. Bylo mi receno ze reklamace musi byt 3krat uznana, pote si mam zajistit znalce, a pokud rekne ze s mobilem jsou problemy, bude se postupovat jinak, pokud nic s mobilem nebude, pak si musim vse vcetne znalce zaplatit.. co mam tedy delat? Pokud se bude problem opakovat? Vice uzivatelu jiz ma s timto mobilem problemy. Mobil jsem zakupoval na Lannove tride v Ceskych Budejovicich u spol. O2.

Dekuji za jakoukoliv radu nebo pomoc. Zoubek Jakub.


Produkt

Sony Xperia miro


Požadované řešení

Vymena zbozi, popripade vraceni penez.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.8.2014 13:41, před 10 lety

Spořebitel může vznést požadavek na odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vad po opravě při reklamaci třetí stejné nebo čtvrté různé vady. Podmínkou je, že všechny reklamace musí být uznány. V tuto chvíli se tedy nejedná o třetí uznanou reklamaci.
Bude-li reklamace uznána, spotřebitel má právo primárně na opravu, lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu. Právo na výměnu zboží má spotřebitel, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. V tomto případě se projevila vada v průběhu šesti měsíců od převzetí věci. Pokud by chtěl prodávající reklamci zamítnout, měl by v souladu s § 2161 odst. 2 občanského zákoníku prokázat, že reklamovaná závada na výrobku při převzetí nebyla.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.8.2014 13:29, před 10 lety

Dobrý den,

nárok na odstoupení od kupní smlouvy máte v případě, že jde o třetí uznanou reklamaci stejného typu, nebo jde o čtvrtou uznanou reklamaci různého typu, či se 4 nebo více závad projevují současně a každá brání korektnímu využívání mobilního telefonu (závady musí být potvrzeny autorizovaným servisním střediskem). Další možností je, že autorizované středisko překročilo 30 denní lhůtu na vyřízení reklamace.

Reklamaci lze vyřídit na pobočce. O odstoupení od kupní smlouvy můžete požádat na ní v případě, že splňujete podmínky uvedené výše.

S přáním hezkého dne

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 12:14, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.