Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, bohužel při doručování zásilky Českou poštou dojde vždy k okamžitému uložení zásilky na poště. Celý den jsem neopustila místo doručení, abych doručení nezmeškala, bohužel zbytečně.Proč tomu tak je v Praze 6 mi není jasné.
Vážený zákazníku,
Vaše zásilka Balík Do ruky od odesílatele Zásilkovna s.r.o. s podacím číslem DR1695672296B s dobírkou ve výši 1 710 Kč je uložena a připravena k vyzvednutí. Zásilku si můžete vyzvednout i pomocí kódu da62b1. Na poštách s přepážkou Balíkovna zvolte na vyvolávacím systému možnost Zrychlený výdej balíků. Chcete-li někoho pověřit vyzvednutím této zásilky, předejte mu kód pro vyzvednutí a jméno adresáta.
Informace o poště:
Kafkova 102/19
16000 Praha 6
Takové služby jsou na nic a měli by být zcela bezplatné.
S pozdravem Svítilová Jindřiška.
Viz výše
Žádala bych opetovne doručení, ale zásilku potřebuji dnes ne až se doručovateli možná bude chtit.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman