Společnost


IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39914Dodání poškozeného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2020, před 5 lety

Pavel Petr

Znění stížnosti

po dvou měsících od reklamace jsem se dožádal jak to vypadá, jestli to řeší. bylo mně odpovězeno, že to předali k vyřízení a ať si to vyřizuji sám se Zásilkovnou a pro více informací se mám spojit s odesílatelem, který sídlí v Maďarsku.


Produkt

Laser Light CZ


Požadované řešení

Myslím si, že pokud jsem si objednal zboží u firmy In Time Spedice, spol s r.o., měli by vše řešit oni.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2020 10:59, před 5 lety

Pokud spotřebitel uzavřel kupní smlouvu za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (po telefonu, přes internet, ...) a využil možnosti dopravy zboží, které nabízí obchodník, je za poškození zboží odpovědný tento obchodník (prodávající), to i přesto, že poškození zavinil přepravce. Prodávající totiž odpovídá, že věc má při převzetí zboží spotřebitelem vlastnosti, které byly v kupní smlouvě sjednány nebo které se dají od zboží očekávat. Objeví-li se vada v prvních šesti měsících od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodávající by tak musel v případě soudního sporu prokázat, že zboží vadné nebylo.

Spotřebitel by měl uplatnit reklamaci přímo u prodávajícího. Prodávající má následně možnost požadovat náhradu škody po provozovateli přepravních služeb (IN TIME SPEDICE, spol. s r.o.).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 16:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.