Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, nic jsem si u Vás neobjednala a přišla zásilka o kterou nemám zájem, jelikož jsem zásilku přijala nelze ji vrátit,jen na vlastní náklady
což činí 99,- Kč i tato částka je pro důchodce dost platit za nic.
Jak vrátit zásilku na Vaše náklady nebo mi vrátíte peníze.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla uzavřena a bylo již ze strany společnosti plněno.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Vážená paní,
s tímto běžným dotazem je nejlepší se obrátit na zákaznickou linku, kde bude Váš požadavek ihned vyřízen.
Dle Vašeho jména jsme dohledali objednávku, kterou jste učinila po telefonickém hovoru, proto Vám přišla. Necháváme vyhledat nahrávku s objednávkou, jakmile jí prověříme, zašleme Vám jí na email.
Zásilku si zatím ponechte.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: