Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
neustále mě někdo obvolává s různými nabídkami, které momentálně odmítám. Jedná se například o zvýhodněnou nabídku OMEGA 3. Informoval jsem danou paní, která se mnou hovořila, že zájem nemám neboť odebírám doplňky stravy od firmy Ronnie a to také OMEGA 3. Paní se mě zeptala na rozdíl cen, počet kapslí, váha,... Následně se mě zeptala otázkou, je toto Váš e-mail, ano? Na to jsem odpověděl ano.. Poté se paní se mnou rozloučila a že mně nabídku pošlou tedy na tento e-mail, abych mohl případně zvážit a porovnat. Na e-mail mi nic nepřišlo, na žádosti o zpětné telefonické kontaktování mně společnost nereaguje... Obávám se, aby nebylo možné provést střih v hovoru za účelem slova "ano", protože údajně toto stačí k uzavření smlouvy.
Děkuji.
S pozdravem,
Graběc Patrik
Omega 3
Aby mě někdo z firmy kontaktoval a vysvětlil mě, proč mi tedy nic nepřišlo.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Graběci,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že nabídkový telefonický hovor ze dne 20.2.2020 naše společnost eviduje, nicméně mi dovolte Vás ujistit, že k žádné objednávce nedošlo. V případě Vašeho zájmu můžeme Vaše telefonní číslo u nás v systému zablokovat, aby již nedocházelo k oslovování Vaší osoby prostřednictvím nevyžádaných hovorů.
Pokud máte nadále zájem o zaslání naší nabídky emailem, požádáme Vás o zaslání Vaší emailové adresy, poté v našem systému zkontrolujeme, zda ji máme uvedenou správně a případně ji opravíme.
Na základě Vašeho požadavku Vás budeme kontaktovat také telefonicky.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.