Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes, tedy 20. 2. 2020, mi byla doručena SMS, kterou mi bylo oznámeno brzké doručení produktu společnosti NaturaMed Pharmaceuticals. Ovšem já jsem nic od této společnosti neobjednal a nikdy jsem si u ní nezaložil žádný účet.
Neznámé zboží doručované v rámci programu Omega Marine Forte +
Na základě v podstatě identických stížností, na které jsem tu narazil, tímto žádám společnost NaturaMed Pharmaceuticals, aby dodávku neobjednaného zboží zrušila a dále aby zrušila účet, který mým jménem toto zboží objednal.
Předem děkuji za vyřízení mí žádosti.
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Kukačko,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem. Pokud tedy objedná 3. osoba za někoho jiného, tuto objednávku odmítáme akceptovat, je ovšem nutné nás o této skutečnosti uvědomit.
Dovolte mi Vás nicméně informovat, že na základě Vašeho prohlášení o obdržení SMS s informací o doručení zásilky jsme skutečnost prošetřili a zjistili jsme, že nikoho Vašeho jména v systému vůbec neevidujeme. Je tedy možné, že telefonní číslo, na které Vám přišla SMS může být v systému uloženo pod jinou zákaznickou kartou jako kontaktní (často se jedná o překlep ze strany zákazníků).
Z toho důvodu bychom Vás rádi požádali o zaslání telefonního čísla, na které jste SMS obdržel, abychom ho mohli zkontrolovat a případně v našem systému zablokovat.
Velice Vám děkujeme za Vaši součinnost a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.