Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#39917Neobjednané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2020, před 5 lety

Jakub Kukačka

Znění stížnosti

Dnes, tedy 20. 2. 2020, mi byla doručena SMS, kterou mi bylo oznámeno brzké doručení produktu společnosti NaturaMed Pharmaceuticals. Ovšem já jsem nic od této společnosti neobjednal a nikdy jsem si u ní nezaložil žádný účet.


Produkt

Neznámé zboží doručované v rámci programu Omega Marine Forte +


Požadované řešení

Na základě v podstatě identických stížností, na které jsem tu narazil, tímto žádám společnost NaturaMed Pharmaceuticals, aby dodávku neobjednaného zboží zrušila a dále aby zrušila účet, který mým jménem toto zboží objednal.

Předem děkuji za vyřízení mí žádosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 12:06, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.3.2020 12:52, před 5 lety

Vážený pane Kukačko,

děkujeme Vám za zaslaný podnět.

V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že objednávku může učinit pouze osoba starší 18 let a to výhradně vlastním jménem. Pokud tedy objedná 3. osoba za někoho jiného, tuto objednávku odmítáme akceptovat, je ovšem nutné nás o této skutečnosti uvědomit.

Dovolte mi Vás nicméně informovat, že na základě Vašeho prohlášení o obdržení SMS s informací o doručení zásilky jsme skutečnost prošetřili a zjistili jsme, že nikoho Vašeho jména v systému vůbec neevidujeme. Je tedy možné, že telefonní číslo, na které Vám přišla SMS může být v systému uloženo pod jinou zákaznickou kartou jako kontaktní (často se jedná o překlep ze strany zákazníků).
Z toho důvodu bychom Vás rádi požádali o zaslání telefonního čísla, na které jste SMS obdržel, abychom ho mohli zkontrolovat a případně v našem systému zablokovat.

Velice Vám děkujeme za Vaši součinnost a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 21:52, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2020 09:31, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.