Společnost


Prepaid Services Company Limited

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39918Bezdůvodná blokace peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2020, před 5 lety

Zdeněk Socha

Znění stížnosti

Chtěl jsem platit online a využít paysafecard, zakoupil jsem kódy, ale při platbě se objevila chyba o překročeném limitu, přestože dle VOP a informací na webu jsem se do limitu vešel. Byl jsem tak donucen založit si účet myPaySafeCard. Účet jsem ověřil emailem (link) a taky sms kódem z mobilu.
Následně jsem tento účet nabil zakoupenými kredity, ale při pokusu o platbu online mi bylo sděleno, že z bezpečnostních důvodů je účet zablokován.

Pro odblokování vyžadují scan občanského průkazu, což jsem odmítl s tím, že nesouhlasím s pořizováním kopií mých osobních průkazů.

Na to mi sdělili, že jinak účet neodblokují.

Kódy již nelze pro platbu použít a mé peníze jsou blokovány v zablokovaném účtu.

Přihlášení na webu navíc vůbec nefunguje a při zadání jakéhokoli jména/hesla se zobrazí chyba: "Přihlášení je momentálně nedostupné. Zkuste to prosím znovu později."


Produkt

Předplacené kódy pro "bezpečnou" platbu online


Požadované řešení

Odblokování účtu (bez nutnosti pořizování kopie osobních dokladů) nebo vrácení peněz. Účet již byl 2x ověřen - jednou pomocí emailu a podruhé pomocí mobilního telefonu (SMS kódem).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 16:15, před 5 lety

Společnost se podle § 2 odst. 1 písm. b) bod 5. zákona č. 253/2008 Sb., o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu (dále jen "AML") řadí mezi povinné osoby, jež mají podle § 7 odst. 2 písm. b) ve spojení s § 4 odst. 2 AML povinnost provést identifikaci klienta. Provádí-li se identifikace klienta na dálku, musí klient podle § 11 odst. 7 písm. a) AML zaslat společnosti kopii průkazu totožnosti, kterým se podle § 4 odst. 6 AML doklad vydaný orgánem veřejné správy, v němž je uvedeno jméno a příjmení, datum narození a z něhož je patrná podoba, popřípadě i jiný údaj umožňující identifikovat osobu, která doklad předkládá, jako jeho oprávněného držitele.

Pokud však spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, může spotřebitel podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelem a poskytovatelem platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 20:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.