Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
30.12 2019 jsem byl na prodejně si objednat O2 internet HD,kde byla televize smart box atd. Uběhlo 15 dní a nikde nic, tak jsem znova zašel a požádal znova o poslání,a zas nic po měsíci mi bylo řečeno že byla udělaná znova reklamace. Už to jsou 2 měsíce a furt mi dokola tvrdí že s tím nic nemohou udělat, že se to furt řeší. Po měsíci a půl mi přišel smart box a dokonce dva nemohl jsem tomu uvěřit chtěl jsem jenom jeden. A co se týče televize furt nic, takže vám děkuji čekám 2-3 měsíce a furt nic. Z pozdravem Ladislav Feri
Buď mi ji pošlete, nebo se s vámi rozloučim a budu požadovat o zrušení a nezaplacení faktur které jsem nevyužíval. Děkuji
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,pane Feri,
děkuji Vám za Váš podnět. Abych se mohl s popisovanou situací blíže seznám, doplňte mi prosím číslo Vaší objednávky a datum narození - tyto informace mi můžete doplnit do sekce neveřejných údajů.
S pozdravem
Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.