Společnost


UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39925Odstavený účet v zahraničí

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 8 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2020, před 5 lety

Zuzana Mertová

Znění stížnosti

Nyní jsem v zahraničí a dnešním dnem mi byla zaslána výplata, najednou jste mi zablokovali mobilní bankovnictví...samozřejmě i internetové, když jsem volala na vaši infolinku nejdřív paní odkazovala na technický problém tak jsem volala znova (ze zahraničí podotýkám za poměrně dost velký poplatek) kde mi pán tedy dal číslo na nějakou pobočku a tam jsem se nedovolala. Opětovně jsem volala na infolinku, kde mi dali číslo na bankéřku, která mi řekla že se musím dostavit na pobočku, že mi není schopná žádnou informaci podat a když jsem jí vysvětlila že se asi těžko dostanu do České republiky bez peněz - ,,odvětila že bohužel je to můj problém’’ nevím proč sem zablokována, nebyli schopni ani sdělit jestli výplata dorazila na účet i přesto že je blokovaný a nebo se platba vrátila zpět zaměstnavateli, údajně je to soukromá informace. ( Když jsem se snažila zeptat na všeobecné podmínky / čili pan XY pošle peníze, pan H má ale zablokovaný účet, dojdou peníze ? I přesto mi řekli že mi tuto informaci nesdělí. Momentálně sem v zahraničí úplně bez peněz a nevím co dělat .. vážně super banka!


Produkt

Běžný účet


Požadované řešení

Okamzite odblokovat !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 16:35, před 5 lety

Podle čl. 3 odst. 2 produktových obchodních podmínek pro poskytování produktů internetového bankovnictví UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s. může banka zablokovat spotřebitelce přístup k internetovému bankovnictví při podezření na jeho neautorizované nebo podvodné použití. Pokud banka zablokovala spotřebitelce internetové bankovnictví bezdůvodně, měla by spotřebitelka uplatnit reklamaci.

Nebude-li spotřebitelka s reklamací úspěšná, může spotřebitelka podat návrh na zahájení řízení u finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi spotřebitelkou a poskytovatelem platebních služeb při nabízení a poskytování platebních služeb. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2020 22:18, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.