Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 1. 9. 2019 jsem si zřídila účet u seznamky, sjednaný a řádně zaplacený na 1 měsíc. Už dne 3. 9. 2019 jsme zaslala na zákaznický servis e-mail s žádostí o neprodloužení smluvního vztahu. Další byl zaslán písemnou formou 5. 9. 2019 na uvedenou adresu společnosti. Po dvou měsících mi začaly chodit upomínky o dlužné částce 2. 500,- Kč. Společnosti jsem odeslala několik e-mailů i s důkazem , že jsem žádala ukončení smluvního vztahu a dodržela jsem podmínky. Přesto nebylo nic společností be2 akceptováno a předali můj účet vymáhání pohledávek k soudu v Osnabbruk, kde po mne žádají zaplatit 170,5 erou. Opětovně jsem zaslal všechnu korespondenci i tomuto právnímu subjektu a opětovně společnosti be2, ale bohužel mi jen přichází odpověď o stoupajícím dluhu a dalšímu vymáhání Ukrajinskou společností. Jsem na tom psychicky dost špatně. Nemám finance na zaplacení a náklady na odeslání financí do zahraničí. Bojím se o sebe i mé děti. Chtěla jsem jen najít trochu štěstí, formou se seznámení a našla další stres a slzy.
Společnost účelově jedná tak, aby mohla od klientů vymáhat jen finance.
Potřebuji radu nebo pomoc, jsem již opravdu zoufalá
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz).
Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu řádně ukončil.
Pro úplnost dále uvádíme, že bez exekučního titulu dané inkasní agentury nemohou dluh vymáhat. Mohou pouze na spotřebitele "tlačit" skrze dané dopisy/e-maily. Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo právní moci a stalo vykonatelným. Dle našich informací však doposud tyto inkasní agentury domnělý dluh nikdy k soudu nepodaly.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Dobrý den, předem, bych chtěla poděkovat za pomoc. Bohužel jsem neuspěla. Po zaslání veškerých podkladů a použití Vašich rad, jsem neuspěla. Odpověď seznamky be2, že nemohu vypovědět VIP členství, pouze faxem, nebo dopisem na uvedenou adresu i jako příloha e-mailu. Všechny tyto možnosti kromě faxu jsem opakovaně již učinila od 3. 9. 2019, ale prý to není dostačující. Tak už opravdu nevím.....
Odpověď, kterou jsem dostala od společnosti be2 zněla, že můj profil předávají externí agentuře pro vymáhání dluhu, kde dlužná částka stále narůstá.
I tak Vám děkuji. Bohužel tahle záležitost se stala pro mne velice tíživou situací a psychicky nejsem na tom nejlépe.
Pokud spotřebitelka učinila kroky, o nichž píše, potom na ni společnost nic nevymůže. Navíc jsme se ještě nesetkali ani s jednou situací, v níž by společnost uplatnila svůj sporný nárok u soudu, což jako jediné může vést k exekuci. Spotřebitelce doporučujeme se stále odkazovat na to, že členství ukončila včas a trvat na ukončení kroků ze strany společnosti.
Stížnost přeřazujeme na společnost a žádáme ji, aby proces vymáhání ukončila.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.