Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39931Zasilka u sousedky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2020, před 5 lety

Lucie Jelínková

Znění stížnosti

Cekala jsem na balicek uz 4dny a stale nic.tak sem sla mezitim nakoupit a odpo jsem mela v planu volat kde je ten balik
Nez jsem vysla ven koukla jsem se do schranky ale byla prazdna
Vysla jsem teda ven a v tu ranu me zastavila sousedka,kterou jsem videla jen 1x a povidala ze mam u ni balik uz 2dny..a pritom bikdo nevolal nikdo nepsal vubec Nic
Chci vysvetleni


Produkt

Liny hrnek


Požadované řešení

Stve me to,nikdi jsem svami nemela problem ale posledni pul rok stojite za prd..5xmi neprisel balik nikdo nevolal nepsal a ja jak ta kravka cekala vzdy doma celej den a nic..a pak najednou smska ze objednavku mam v zasilkovne no tak mi teda reknete proc delate ppl a proc platim balik domu kdyz je v zasilkove?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 10:02, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 23:15, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.