Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#39934CZC rozbil reklamovaný telefon

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2020, před 5 lety

Adrian Palme

Znění stížnosti

Dne 24.1.2020 jsem reklamoval telefon, který se po 1 měsíci provozu přes noc nabil na 60%, další den se silně zahřál, vypnul se a již nenaběhl.
Telefon jsem k reklamaci předal osobně na pobočce, byl sepsán záznam o převzetí k reklamaci. Jako stav zařízení při převzetí je uvedeno "drobné rýhy a oděrky, v pravém horním rohu displeje škrábanec, jinak mírné opotřebení".

Po 26 dnech (!!!) dne 20.2. mi fa. CZC.CZ mailem sdělila, že reklamace byla zamítnuta. Cituji vyjádření technika: "Neuznano. Zarizeni nesplnuje podminky a predpoklady pro zarucni opravu - zarizeni je mechanicky poskozene - poskozeny display toto poskozeni nelze uznat na zaruku a brani radne diagnostice vraceno v puvodnim stavu".

Hned tentýž den večer v 19.14 hod. jsem na CZC.CZ odeslal mail, ve kterém jsem upozornil na zásadní rozpory v reklamačním protokolu a sdělení technika a neuznání reklamace odmítl (krom jiného czc fixluje i s uváděním osob, které převzaly výrobek k reklamaci - rozdílná jména na mém protokolu z opravy a na jejich zaslaném protokolu o zamítnutí reklamace).

Ačkoliv předtím potřebovali 26 dní na to, aby údajně zjistili, že je údajně rozbitý displej, dnes ráno v 8.15, tzn. 15 minut po zahájení provozu reklamačního oddělení, mi přišel mail se sdělením: "Reklamace byla konzultována s autorizovaným servisem, tudíž za vyjádřením v reklamačním protokolu si stojíme. Nicméně pokud s tímto rozhodnutím nesouhlasíte můžete si nechat vypracovat znalecký posudek, případně se obrátit na institut bránící spotřebitele."

Prosím o radu, jak dále postupovat. Mám ten "údajně" nebo skutečně (?) rozbitý mobil na pobočce vyzvednout a nechat zaprotokolovat, že mi vracejí rozbité zboží? Přeci si nebudu nechávat vystavit znalecký posudek na to, že mi vrátili rozbitý mobil, zatímco při předání na reklamaci byl v pořádku???

Můj čas strávený sepisováním odpovědí na neuznanou reklamaci je dražší než reklamované zboží. Ale z principu mne nadzvedává ze židle chování obchodníka, který si postavil byznysmodel na tom, že lidem prodá šmejd, který pak odmítne vyreklamovat.


Produkt

Mobil Samsung Galaxy A40


Požadované řešení

Vrácení kupní ceny. Nechci s CZC.CZ již nikdy žádnou reklamaci řešit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 09:34, před 5 lety

Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku, při skladování věci nebo při jejím transportu. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.

K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Pokud poškození vzniklo během transportu mezi prodejnou a servisem, je za způsobenou škodu odpovědný prodávající. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.