Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 5.2.2020 jsem zakoupil objednávkou č.102438009 magnetický nabíjecí kabel. Do dnešního dne nebyl dle stavu objednávky ani odeslán. Požádal jsem proto dne 19.2 o zrušení objednávky odstoupení od smlouvy. Reakce eshopu je stále stejná, cituji:
jakmile bude Vaše zásilka připravena k odeslání, budeme Vás kontaktovat emailem.
Pokud o zboží ¨po jeho doručení nebudete mít zájem, můžete nám jej zaslat zpět, samozřejmě na naše náklady.
Děkujeme za pochopení a ještě jednou se omlouváme za vzniklou komplikaci s Vaší objednávkou,
Nejsem ochotný čekat. Jednání eshopu považuji za naprosto neseriozní a podvodné. Trvám na zrušení objednávky.
objednávka č.102438009 magnetický nabíjecí kabel
Zrušení objednávky a vrácení zaplacené částky.
|
Tweet |
Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží. Tohoto práva může spotřebitel samozřejmě využít ještě před tím, než mu bude zboží doručeno. Pokud společnost nevrátí spotřebitelovi peněžní prostředky do 14 dnů ode dne, kdy spotřebitel od smlouvy odstoupil, ocitá se společnost v prodlení a spotřebitel může navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
budeme kontaktovat našeho dodavatele o zrušení objednávky a poté Vás do Vašeho emailu po obdržení zprávy.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
emailem jsem dostak tuto zpravu viz. níže, ktera stale dokola opakuje, že objednávka zrušit nelze a stále ještě nebylo ani zboží odesláno ! Nikde jsem nedohledal jak dlouho může tato situace trvat ?
Dobrý den,
dodatečné zrušení objednávky již není možné, prosíme o vyčkání na její doručení a pak uděláme maximum pro to, abychom s Vámi co nejdříve vyřešili reklamaci vrácením peněz.
Děkujeme,
Přejeme příjemný den,
Marcela
Odstoupení od smlouvy uzavřené přes internet je možné až do 14 dnů ode dne, kdy bylo zboží doručeno. Je to tedy možné i kdykoliv do okamžiku převzetí zboží. Dále viz zde informace od nás: https://www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/jak-je-to-s-odstoupenim-od-smlouvy-zrusenim-objednavky-pri-nakupu-pres-internet/43; a zde od ČOI: https://www.coi.cz/faq/4-odstoupeni-od-smlouvy-do-14-dnu-u-zbozi-2/.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
při objednávce bylo uvedeno, že náš dodavatel má do 14.2.2020 dovolenou a zásilky se budou zákazníkům odesílat po tomto termínu. Budete ještě kontaktován o odeslání zásilky emailem.
Vaše objednávka se nyní kompletuje u zahraničního dodavatele. Doba dodání Vašeho zboží je 10-30 (maximálně 60) dní od odeslání. Nyní jsme u dodavatele zaurgovali expedici Vašeho balíčku a o jeho odeslání budete informován prostřednictvím emailové zprávy.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, umí někdo ve vaší firmě číst? Pokud ano , dejte mu prosím přečíst můj požadavek. Odstoupil jsem od smlouvy. Tedy čekám vrácení zaplacené částky. Ostatní je bezpředmětné.
Mimochodem na aliexpresu nyni jde stornovat bez souhlasu prodejce.
Jen slibuji, ze se pokusím vyhozené peníze co nejvíce užít alespoň tím, ze budu pokračovat ve zveřejňování vašich podvodů na internetu. Ať se vám krade alespoň co nejhůře.
ohledně zrušení objednávky jsme nyní kontaktovali našeho dodavatele a až obdržíme zprávu zpět, budeme Vás kontaktovat.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
Odstoupil jsem od smlouvy. Kontaktujte koho chcete, hlavne uz vratte penize at to uzavreme.
Mimochodem je az humorne jak opakujete ty same odpovědi stale dokola, ale nic nedelate.
Jk
prověřili jsme možnost zrušení Vaší objednávky č. 102438009 . Bohužel objednávka je již připravena v expedici odeslána a nyní již zrušení není možné.
Pokud nebudete s dodaným produktem spokojena, můžete nám jej vrátit, a my Vám následně pošleme jinou variantu nebo Vám vrátíme peníze.
S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
Odstoupil jsem od smlouvy. Kontaktujte koho chcete, hlavne uz vratte penize at to uzavreme.
Mimochodem je az humorne jak opakujete ty same odpovědi stale dokola, ale nic nedelate.
Jk
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost. Naše vyjádření viz výše.
prověřili jsme možnost zrušení Vaší objednávky č. 102438009 . Bohužel objednávka je již připravena v expedici odeslána a nyní již zrušení není možné.
Pokud nebudete s dodaným produktem spokojena, můžete nám jej vrátit, a my Vám následně pošleme jinou variantu nebo Vám vrátíme peníze.
S dotazy ohledně vracení zboží se na nás neváhejte obrátit. Rádi Vám poskytneme kompletní informace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
když pominu že porušujete zákon, cituji z vašich podmínek:
5.3 V případě odstoupení od smlouvy o službách se smlouva od počátku ruší. A pokud je to vzhledem k charakteru možné, vrátí si strany poskytnutá plnění, a to do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od smlouvy o službách. Odstoupí-li uživatel od smlouvy o službách, nese náklady spojené s vrácením plnění poskytovateli. Místo pro vrácení plnění je sídlo poskytovatele.
14.dní to již je. Tedy porušujete i své vlastní podmínky.
že se nestydíte sama za sebe paní Kateřino...
dodací lhůta u produktu činí obvykle 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože je zboží odesíláno přímo ze zahraničí.
K odeslání Vaší zásilky došlo dne 4.3.2020, Vaše zboží je tedy na cestě k Vám.
V případě Vaší zásilky lze její stav sledovat podle sledovacího čísla: UC859896448YP
na následujících stránkách
https://www.17track.net/cs
https://www.postaonline.cz/trackandtrace (pro Českou republiku)
https://tandt.posta.sk/ (pro Slovenskou republiku).
Pokud máte jakékoliv další dotazy k Vaší objednávce, kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
kdy mi vrátíte peníze za zrušenou objednávku, když jsem odstoupil od smlouvy ?
mezní termín pro doručení je do 3.5.2020. Pokud zboží do daného data nebude doručeno, neváhejte se na nás obrátit. Rádi s Vámi poté vyřešíme reklamaci.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
neváhám se na vás obrátit. Zboží nedorazilo.
JK
požadavek na vrácení peněz jsme zadali do systému.
Peníze vracíme v zákonné lhůtě, tedy maximálně do 14 dnů od zadání požadavku. Uděláme vše proto, abychom Vám je zaslali co nejdříve to bude možné.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám pěkný den.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: