Společnost


Česká spořitelna, a.s.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3994Žádná odpověd na reklamaci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 16 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2014, před 10 lety

Iveta Akpinar

Znění stížnosti

Dobrý den. Dne 30.1.2014 jsem podávala reklamaci ,která se týkala chyby zaměstnance ČS.Poté byla stanovena schůzka se zaměstnancem a podáno nové vysvětlení problému a to 31.3.2014. Dnes je 11.8.2014 a já stále nemám ani info o reklamaci a ani své peníze. č. reklam. 14-098799. Děkuji Iveta Akpinar


Produkt

14-098799 číslo reklamace


Požadované řešení

Okamžité vrácení peněz na můj účet. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.8.2014 14:50, před 10 lety

Doba na vyřízení reklamace ve vztahu ke spotřebiteli se dovozuje ze zákona o chraně spotřebitele - 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank.
Není-li reklamace řešena všas, může se spotřebitelka následně obrátit na ombudsmana České spořitelny, který se snaží urovnat spory s klienty smírnou cestou. Ve většině případů se lze také obrátit s podnětem na finančního arbitra ČR (viz www.finarbitr.cz), který má pravomoc ve sporu mezi klientem a bankou rozhodovat v případech uvedených v zákoně o finančním arbitrovi. Které spory spadají do působnosti finančního arbitra, naleznete na jeho stránkách (http://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:18, před 10 lety

Společnost se nerozhodla pro řešení stížností využít službu VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že se mimosoudní řešení sporů zakládá na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Spotřebitel má možnost řešit stížnost v rámci interního systému společnosti - přes ombudsmana či podáním elektronické či telefonické stížnosti, případně se svých práv domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.