Společnost


Generali Pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

75%
25%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#39940Nevyplacena škoda na vozidlo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2020, před 5 lety

Samantha Lucikova

Znění stížnosti

Dobry den 5.10.2019 sem mnela dopravní nehodu vaším klientem od český pojišťovny která byla uzavřena v 11 měsíc 2019 z výsledkem ikdyz já jela po hlavní bylo mi od vás vyplaceno 50%z důvodu že sem mnela spoluvinu. Odvolala sem se řešila ta policie a uzavřeno z výsledkem že pojišťovna mi má uhradit dalších 50% protože 100%chybu udělal váš klient. Odeslala sem jim uzneseni z pravomocně ukončeno 5.2.3020 a dopusud mi nikdo neodepisujem na email a v telefonu mi taky každý od cekne. Byla bych ráda kdyby se to vyřešilo abych to nemusela opět hnát dal. Moje pojistni událost je 7155643.Dekuji


Produkt

Číslo pojistné události je 7155643 a číslo SPZ HKP0765


Požadované řešení

Doplatek dalších 50%za spusobenou vaším klientem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 19:26, před 5 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.3.2020 09:08, před 5 lety

Vážená paní Luciková,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2020 15:03, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.5.2020 14:26, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.