Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den 5.10.2019 sem mnela dopravní nehodu vaším klientem od český pojišťovny která byla uzavřena v 11 měsíc 2019 z výsledkem ikdyz já jela po hlavní bylo mi od vás vyplaceno 50%z důvodu že sem mnela spoluvinu. Odvolala sem se řešila ta policie a uzavřeno z výsledkem že pojišťovna mi má uhradit dalších 50% protože 100%chybu udělal váš klient. Odeslala sem jim uzneseni z pravomocně ukončeno 5.2.3020 a dopusud mi nikdo neodepisujem na email a v telefonu mi taky každý od cekne. Byla bych ráda kdyby se to vyřešilo abych to nemusela opět hnát dal. Moje pojistni událost je 7155643.Dekuji
Číslo pojistné události je 7155643 a číslo SPZ HKP0765
Doplatek dalších 50%za spusobenou vaším klientem.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry šetření pojistné události, je vhodné zaslat společnosti písemný nesouhlas. Více informací ohledně podání stížnosti je možné vyhledat na webové adrese https://www.generali.cz/podnety-a-stiznosti. Nepodaří-li se spor vyřešit tímto způsobem, bude vhodné vyhledat právní služby a svého práva se případně domáhat soudní cestou.
Vážená paní Luciková,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Kancelář ombudsmana
Generali Česká pojišťovna a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.