Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, několikrát se mi stalo, že jsem jel s řidičem (č. 36583) z Hradce Králové do Hoříněvsi a nebo nazpět a zaplatil jsem klasicky 30 kč. Pan řidič mi ale vytiskl lístek s cenou 7 korun a zbylých 23 korun nevrátil. Když se mi tohle stalo už nejméně popáté, tak jsem se ozval aby mi tedy 23 korun vrátil, když je místo 30 korun na lístku jen 7. A jeho odpověď byla, že jestli se mi to nelíbí, tak si můžu vystoupit. Můžu poprosit o nějaké vysvětlení nebo prošetření? Předem děkuji.
Dne 21.2.2020 ve 12:28, jízd.č. 218263, lin. 610020, řidič (36583)
Rád bych abych dostal alespoň vysvětlení kam "mizí" ty peníze
|
Tweet |
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců doporučujeme obracet se přímo na jejich nadřízené či zákaznickou linku společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.