Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39943Nepochopení řidiče, zák. linky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2020, před 5 lety

Veronika Lokajová

Znění stížnosti

Zásilka mi měla být doručována do 15hod. Okamžitě jsem napsala řidiči, že doma budu až po 17hod spíše kolem 18hod. A on se neozval nic a najednou sms, že balíček mám na parcelshopu, který má pracovní dobu od 8:30 do 17hod. Na zák. lince paní mi řekla at si balíček vyzvednu v sobotu, ale an toto není možné když parcel shop nemá otevřeno. A já pracuji po-pá od 8do 17hod..a tedy nemám možnost vyzvednutí.A ani opětovné doručení nešlo..okamžitě na parcelshpop..
Za tyto služby opravdu a neochotu nechci platit..jsem velmi nespokojená. 5idič mohl dát do jiného parcel shopu, kde mají jinou otvírací dobu na základě informace..přesměrovaní je komplikované a paní na lince neví zda se povede. Opravdu v dnešní době neuvěřitelné!!! Zklamání veliké pošta je nedokonalá, ale aspon lze přesměrování a nebo vyzvednutí do delší doby. Již ppl nikdy více ..sbírám jen samé špatné zkušenosti


Požadované řešení

a NEBO OPĚTOVNÉ DORUČENÍ ČI PPL by mělo mít parcel shop s delší dobou otvírací a možností vyzvednutí o víkendu!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 08:00, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2020 23:10, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.