Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Zásilka mi měla být doručována do 15hod. Okamžitě jsem napsala řidiči, že doma budu až po 17hod spíše kolem 18hod. A on se neozval nic a najednou sms, že balíček mám na parcelshopu, který má pracovní dobu od 8:30 do 17hod. Na zák. lince paní mi řekla at si balíček vyzvednu v sobotu, ale an toto není možné když parcel shop nemá otevřeno. A já pracuji po-pá od 8do 17hod..a tedy nemám možnost vyzvednutí.A ani opětovné doručení nešlo..okamžitě na parcelshpop..
Za tyto služby opravdu a neochotu nechci platit..jsem velmi nespokojená. 5idič mohl dát do jiného parcel shopu, kde mají jinou otvírací dobu na základě informace..přesměrovaní je komplikované a paní na lince neví zda se povede. Opravdu v dnešní době neuvěřitelné!!! Zklamání veliké pošta je nedokonalá, ale aspon lze přesměrování a nebo vyzvednutí do delší doby. Již ppl nikdy více ..sbírám jen samé špatné zkušenosti
a NEBO OPĚTOVNÉ DORUČENÍ ČI PPL by mělo mít parcel shop s delší dobou otvírací a možností vyzvednutí o víkendu!!!
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.