Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#39945Nevstřícnost k zákazníkovi při sjednání opravy nefunkční internetové služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 8 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2020, před 5 lety

daniela Pěničková

Znění stížnosti

Od 14. 2. 2020 výrazné výpadky Internetu. Platíme 579 CZK měsíčně. Výpadky často mohou být přetížením sítě, internet mezi nimi naběhnul. Tudíž jsme hned nevolali. Od 17. 2. internet kompletně nefunkční. UPC jsme se nedovolali. Až 20. 2. volal zaměstnanec zpátky. Požadavek na co nejrychlejší napravení vaší závady, protože vám platíme za službu, kterou potřebuji k výkonu svého zaměstnání! Nabídnut termín až v pondělí 24. 2. v povinné (pro zákazníka nevýhodné) dovuhodinovce od 10-12 hodin. Dnes zaměstnavatel vznesl požadavek na moji pracovní cestu v pondělí. Volali jsme s prosbou o posunutí termínu od 15 hodin dál na ten stejný den. NEPŘEKONATELNÝ PROBLÉM. Od 15 hodin UPC nepracuje, musí to být od 14 hodin. Nabídli jsme termín pozdější - od vašeho možného začátku - tedy 16 hodin. Také NELZE. Nabídli jsme pro nás nevýhodný přesun na úterý dopoledne, protože odpoledne jsem v práci a musím být v práci. Dopoledne mě zaměstnavatel uvolní byť si musím hodiny NAPRACOVAT. Opět NELZE. Ve středu a čtvrtek jsem v Praze na centrále svého zaměstnavatele. Spravení nefunkční služby v pátek - to jest 14 dnů po výpadku služby - je pro nás, jako zákazníka, nepřijatelné. Navíc vám platíme za NEFUNKČNÍ SLUŽBU 280 CZK. Daniela M Pěničková


Požadované řešení

UPC přijede spravit nefunkční modem/internet v rozumné lhůtě od doby výpadku, tj. pátek 21. 2. nebo 24. 2. po 15 hodině, nebo 25. 2. od 8 - 10 nebo 10-12 hodin.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 11:58, před 5 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2020 21:11, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.