Počet nahlášených stížností: | 39 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
18.5.2018 jsme zakoupili pro retardovaného syna a pro jeho kamaráda dvě vstupenky na akci Fast and Furious. S pojištěním v celkové hodnotě 2.488,-Kč. Akce měla proběhnout 21.9.2018 nicméně byla nejprve posunuta na 5.1.2019.
Bohužel 3.12.2018 přišla informace o zrušení akce. Zároveň zde bylo uvedeno, že peníze vstupné nebude vráceno ihned, ale každému podle toho v jakém měsíci vstupenky zakoupil. Přijde mi to od pořádající agentury nehorázné, ale nezbylo nám, než čekat.
Očekávali jsme tedy, že do 15.5.2019 budeme mít peníze na účtu a tím to skončí. Bohužel se tak nestalo.
Začali jsme komunikovat s Ticketportal, který nás odkázal na pořádající agenturu JV agentura. S tou jsme začali komunikovat 27.5.19 Slibovali, že peníze pošlou. 20.8. 19 jsme opět urgovali, ještě stále agentura prosila o trpělivost. Nyní se nedá s agenturou spojit a peníze stále nepřišly.
Můžete mi prosím poradit, jak dál postupovat?
Děkuji, s pozdravem
Markéta Krísová
akce FAST & FURIOUS LIVE 5.1.2019 – O2 ARENA PRAHA
Rádi bychom, aby nám peníze byly vráceny zpět. Pomohlo by mi, kdybychom se mohli přidat k nějaké hromadné žalobě. Přijde mi nehorázné, aby se někdo podobným způsobem "legálně" obohatil na úkor jiných.
|
Tweet |
Pokud byla kulturní akce zrušena, má spotřebitelka právo žádat vrácení peněžních prostředků. Nevrátí-li společnost peněžní prostředky, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod zrušením smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.