Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#39951Nedoručení doporučených soudních obsílek a ztracení poštovní poukázky pro výplatu důchodu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2020, před 5 lety

Leona Seligová

Znění stížnosti

Dobrý den,

na Praze 8 jsem si zřídila dne 8.10.2019 ODNOS poštovních zásilek a poukázaných peněžných částek s tím, že téměř denně si chodím poštu vyzvedávat. V prosinci byla vrácena mě adresována velice důležitá obsílka ze soudu, kvůli které jsem byla na poště každý den a to stejné se zopakovalo tento měsíc a navíc jsem do dnešního dne nedostala pp pro výplatu mého důchodu, který beru nejpozději pátý den v měsíci a dnes je už 21.února, prý se moje pp k výplatě důchodu ze Slovenska někde na této poště ztratila.
Nechopochopím, jak se můžou pracovníci pošty takhle nezodpovědně lajdácky správat a ani neomluvit, způsobili mi tím veliké těžce řešitelné problémy a velice mi zkomplikovali život!!!
Žádám o prošetření a rychlou nápravu, za co děkuji, Eleonóra Leona Seligová


Produkt

Zodpovědný přístup k výdeju všech zásilek


Požadované řešení

Žádám o okamžité vyřešení vzniklých problémů a vyrozumění o nápravě


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 09:21, před 5 lety

Pokud není sjednaná služba řádně poskytována, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitelka by neměla odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitelka do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.