Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#39952Didn't receive the package!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.02.2020, před 5 lety

anisadzhon mukhtarova

Znění stížnosti

That's a really bad company to receive any kind of orders. They do not receive it on time. I highly recommend the person who invented this system of delivery to rework on it, cuz the driver can not call the foreign number at all. We r in the 21 century, please rework on ur invention and make it work properly. The second thing is that they do not notify a customer about the time when the package might be delivered. And again a problem with the customer service, the only thing they can do to say hello and how they can help me, but in reality, they do NOT help you.
I didn't receive any call from anyone, cuz I have a foreign number. I wasn't notified that the package is going to be approximately in some hours. I was not satisfied with any of the choices that the help center gave me. They do not work at all.
I called 3 times in these 2 days the only thing I heard from them- It's IMPOSSIBLE.
They proposed to me to go and pick it myself from the depo station, cuz their driver didn't pick up the package so I didn't receive it again, and the station is far away, and I don't have time for it like most of the people would not have as well, its PPL's job to deliver it.
In the help center the last time I called, She lied to me that my package was delivered again twice, but it wasn't, cuz I called 3 hours earlier to find out with her colleague, and I have been told to find it in some station, which is AGAIN far. As I understood she wanted to find the easiest way for them, so they do not work at all and me, I have to go for the package. This is insane.
This company doesn't know how to solve any problem. I do not recommend it at all.
I'm quite sure that none of the managers do read these complaints and help people to be satisfied.
And please if you hire someone, so hire the person who does speak English well, cuz to press the star means to talk in English, as your system says.


Produkt

Customer service, delivery, system for calling to foreign numbers


Požadované řešení

Solve the system, so you can call to foreign numbers.
Notify the customers about a delivery, give approximate hours when it might come.
Hire workers, who know English.
Do solve the problem, do not imitate it.
Work on weekends.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.3.2020 19:21, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2020 17:42, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.