Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávku jsem dělala ještě před Vánoci 4.11.2019 přes e-shop. Přišla mi část objednávky 12.12.2019, zateplený kabát a byla jsem hodně zklamaná. Kabátek byl z lehké látky, podšívka je slabá, všude vidět nití, v pár místech kabátek byl špinavý, střih neodpovídal popisu. Kontaktovala na mail, pak i vyplnila reklamační formulář, od té doby mne nikdo nekontaktoval, a na moje další dopisy neodpovídají.
Dámský zateplený kabát Barva: Hot Pink, Velikost: M v e-shopu:Dámský kožešinový květinový zimní kabát
Chtěla bych vrátit peníze na účet.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.