Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.11.2019 jsem odeslala na adresu Fordist Czech s.r.o.
Thámova 166/18, 18600 Praha 8 k reklamaci nefunkční čerpadlo na vodu. Balík byl převzatý, ale doposud nepřišla žádná odpověď, ani nebylo čerpadlo vráceno.
Čerpadlo Gardena 4000/2 automatic Comfort, do sudu, zakoupeno 17.5.2018
vrátit opravené čerpadlo, nebo peníze
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Společnost Fordist Czech, s.r.o. se nachází v insolvenčním řízení. Účinky zahájení insolvenčního řízení nastaly dne 5.9.2019. Se zahájením insolvenčního řízení spojuje insolvenční zákon zejména účinek, že pohledávky a jiná práva týkající se majetkové podstaty nemohou být uplatněny žalobou, lze-li je uplatnit přihláškou pohledávky do insolvenčního řízení. V takovém případě spotřebiteli doporučujeme kontaktovat insolvenčního správce.
Podrobnější informace o probíhajícím insolvenčním řízení nalezne spotřebitel na webových stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=90329B0EF2D8304BE05333F21FACF9B9
Z důvodu podaného insolvenčního návrhu nemůže být stížnost řešena v rámci služby VašeStížnosti.cz.