Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Došli jsme na zastávku a když jsme tam čekali, tak okolo nás projede autobus, který na nás mává že nás nesveze. Tím pádem jsme si museli najít spoj o hodinu delší.
Náhrada financí
|
Tweet |
Práva cestujících, uvedená na stránce https://www.flixbus.cz/prava-cestujicich jsou součástí smluvního závazku uzavřeného mezi dopravcem a spotřebitelem. Pokud nastaly skutečnosti, které spotřebitele opravňují k vrácení části jízdného, pak je na základě smluvních povinností dopravce povinen částku vyplatit. Jedná se o situaci, kdy spotřebitel již měl zakoupenou jízdenku a byl ve smluvním vztahu s dopravcem.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, pane Vyšato,
děkujeme, že jste nás kontaktoval pomocí tohoto kanálu. Prosím zašlete mi číslo Vaší rezervace, abych mohl celou situaci prověřit.
Děkuji.
S pozdravem, Miroslav z FlixBusu.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.