Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 7.2.2020 navstivil meho otce pofiderni clovek od spolecnosti centralni vyberova rizeni s tim, ze jde ohledne energie a plynu. Pry jde prodlouzit smlouvy u stavajicich dodavatelu.
Podepsal:
Cestne prohlaseni
Specifikace odbernych mist
Plnou moc
Prihlasku k vyberovemu rizeni
Souhlas se zpracovanim osobnich udaju
Ze socialnich siti jsem se dozvedela,ze jde o smejdy kteri zneuzivaji starsi lidi a slibuji jim, ze se jejich podpisem nic nememni.V nasem meste jsou jiz nahlaseni na policii jako podomni prodej, ktery je u nas zakazan. I ja jsem jiz nahlaseni na policii ucinila.
Jelikoz cislo na pana co u meho otce byl nefunguje, zadam okamzite zruseni prihlasky c. 028667.
Otec jim to podepsal s vedomim, ze se nic na jeho dosavadnich dodavatelich nemeni a jde jen o prodlouzeni smlouvy tak jak se mu to snazil nabulikovat pan od tehle pofiderni spolecnosti.
Centrální výběrová řízení, přihláška k výběrovému řízení č. 028667
Okamžité zrušení přihlášky 028667 a souvisejicich dokumentu.
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Uzavře-li spotřebitel smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek. Zákon garantuje spotřebiteli možnost zrušit smlouvu bez jakékoliv sankce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem následující pracovní den telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Dle čísla přihlášky, které jste nám zaslala bylo zjištěno, že přihláška i Plná moc byla již zrušena a zákazníkovi zasláno písemné vyjádření. Považujeme tedy Vaši stížnost za úspěšně vyřízenou.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz
S pozdravem
Tým CVŘ
Od společnosti CVŘ jsem již obdržela i email, kde mi potvrdili zrušení přihlášky a přislíbili, že do 30 dní pošlou písemné vyjádření. Pokud tak bude učiněno a přihláška i plná moc bude opravdu zrušena, považuji tuhle stížnost za úspěšně vyřízenou.
V.T.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, stížnost byla kladně vyřízena a tímto ji považuji za uzavřenou. Děkuji Turzová