Počet nahlášených stížností: | 1367 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 36 |
dne 24.6.2019 Jsem koupil mobilni telefon iphone xs max 64gb.po 7 měsících začal tavit nabiječky,blbnout dotyk telefonu a huř mačkat tlačitka hlasitosti. a jelikož Apple nabizi i roční zaruku Apple tak jsem jej zanesl přímo do ISTYLE kde mi bylo zděleno že telefon neni kompletni a chybi v něm těsnici guma pod displayem a dostala se tam vlhkost a udajně již do telefonu bylo zasahovano a mam se tedy obratit na prodejce. V alze automaticky zamitli reklamaci z duvodu neautorizovaneho zasahu. ovšem od koupě jsem jediny majitel a za dobu meho pouzivani v telefonu nikdo nebyl. jelikož jsem kupoval posledni černy 64gb a byl rozbaleny a nyni alza tvrdi že prodala novy kus a problem se zarizenim ted je z me strany
imei:357293099057200 iphone xs max space gray 64gb cena 32990kč
vratit penize a nikdy už s alzou nic neřešit
|
Tweet |
Uplynulo-li od převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.