Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#39959Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.02.2020, před 5 lety

jaromíra Lamichová

Znění stížnosti

reklamace na nekvalitní zboží neodpovídající jejich nabídce podaná 13.12.2019 a potvrzená mailem fa VEVIO. Nic se 30 dní nedělo. Urgovala jsem často. 7.2.2020 Druhé převzetí Reklamace na to stejné zboží ,opět na 30 dní. Vůbec neodpovídají na mé urgence !!! Píšu co 3 dny !!!!! První Reklamace už prošla, nedodrželi termín . Teď podle nich běží druhá reklamace. CO S TÍM MÁM DĚLAT ?????


Produkt

šedé kotníčkové boty


Požadované řešení

Vrátit zboží nelze. CHCI ZPĚT SVÉ PENÍZE!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2020 17:26, před 5 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.3.2020 19:03, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.