Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
reklamace na nekvalitní zboží neodpovídající jejich nabídce podaná 13.12.2019 a potvrzená mailem fa VEVIO. Nic se 30 dní nedělo. Urgovala jsem často. 7.2.2020 Druhé převzetí Reklamace na to stejné zboží ,opět na 30 dní. Vůbec neodpovídají na mé urgence !!! Píšu co 3 dny !!!!! První Reklamace už prošla, nedodrželi termín . Teď podle nich běží druhá reklamace. CO S TÍM MÁM DĚLAT ?????
šedé kotníčkové boty
Vrátit zboží nelze. CHCI ZPĚT SVÉ PENÍZE!!!!
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Vzhledem k tomu, že je prodávající zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.