Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
po zaslani tovaru na reklamaciu ,po uznanej reklamacii bolo zaslane ze budu vratene peniaze,nakolko po ucitom case som dostal informaciu ze peniaze boli uz odoslane ale ani po mesiaci som ich nevidel na ucte,tak som pisal nech zaslu potvrdenie o transakcii no mila pani do hodiny to vyriesim a zaslem 3mesiace a nic ani peniaze ani potvrdenie,,co to znamena ?ze niesom prvy koho okradli ,keby poslali peniaze tak mi p[oslu aj potvrdenie.Dakujem
puzdro na mobil
vratit peniaze
|
Tweet |
V případě reklamace, kde je lhůta určována § 19 odst. 3 zák. č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, je nutné vyřízení reklamace vč. případného vrácení peněz vyřídit ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace. Prodloužení lhůty k vyřízení reklamace je možné pouze na základě dohody, a to pouze ke konkrétnímu případu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.