Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#39964Hygiena a pokladní

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2020, před 5 lety

Petra Štrosová

Znění stížnosti

Dobrý den, nakupuji u Vás již dlouho. Bohužel v poslední době se setkávám s velice nemilou obsluhou u samostatných pokladen. Hlavně ranní směny, buď tam nikdo není nebo je velice arogantní.

Nechápu, proč se musí karty od Edenred ... nechávat potvrzovat u hlavního pultu. Ráno tam nikdo není a nejde si tam normálně nakoupit. Pokladní se buď někde vybavuje nebo sbírá košíky... a když přijde, je ještě naštvaná a velice nemilá.

Navíc mě velmi znepokojilo zjištění, že v úseku pečiva se nedodržují základní hygienické zásady. Mám zkušenosti s HACCP a u vás nevidím žádný z bodů v pořádku. Otevřené sladké pití u pekařů, špinavé oblečení, neustálé sahání na pečivo rukama, které se předtím dotýkaly všude možně. Klučina s jistou vyrážkou by měl zajisté nosit rukavice.

Osobně jsem si u Vás nikdy pečivo nekoupila a myslím, že kvůli pokladním už nebudu chodit vůbec.

Děkuji za přečtení.

S pozdravem


Pro:
Supermarket BILLA
Archeologická 2256/1


Produkt

Lužiny


Požadované řešení

Zavedení školení pro zaměstnance při styku s potravinami. Naučení základních pravidel HACCP.

Naučení základního slušného chování k zákazníkům.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.2.2020 11:29, před 5 lety

Má-li spotřebitel důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 23:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.