Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, nakupuji u Vás již dlouho. Bohužel v poslední době se setkávám s velice nemilou obsluhou u samostatných pokladen. Hlavně ranní směny, buď tam nikdo není nebo je velice arogantní.
Nechápu, proč se musí karty od Edenred ... nechávat potvrzovat u hlavního pultu. Ráno tam nikdo není a nejde si tam normálně nakoupit. Pokladní se buď někde vybavuje nebo sbírá košíky... a když přijde, je ještě naštvaná a velice nemilá.
Navíc mě velmi znepokojilo zjištění, že v úseku pečiva se nedodržují základní hygienické zásady. Mám zkušenosti s HACCP a u vás nevidím žádný z bodů v pořádku. Otevřené sladké pití u pekařů, špinavé oblečení, neustálé sahání na pečivo rukama, které se předtím dotýkaly všude možně. Klučina s jistou vyrážkou by měl zajisté nosit rukavice.
Osobně jsem si u Vás nikdy pečivo nekoupila a myslím, že kvůli pokladním už nebudu chodit vůbec.
Děkuji za přečtení.
S pozdravem
Pro:
Supermarket BILLA
Archeologická 2256/1
Lužiny
Zavedení školení pro zaměstnance při styku s potravinami. Naučení základních pravidel HACCP.
Naučení základního slušného chování k zákazníkům.
|
Tweet |
Má-li spotřebitel důvodné podezření, že zaměstnanci společnosti nedodržují hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny. Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitel možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.