Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.4. 2014 jsem zakoupila v internetovém obchodě Bushmanshop.cz dvě podobná trička. Na jednom z nich se udělalo několik dírek v oblasti břicha. Proto, když jsem vadu objevila, tričko jsem vyprala (v podmínkách pro reklamaci mají psáno, že zboží má být čisté, kvůli hygieně!) a následně poslala na adresu pro vyřízení reklamace. Datum uplatnění reklamace bylo 29.7.2014 a hned druhý den mi bylo tričko posláno zpět s tím, že reklamaci neuznávají. Jako důvod uvedli, že v této oblasti často dochází k poškození materiálu o opasek, či knoflíkové druky z rubu kalhot, a že k proděravění nedošlo najednou. Má reakce byla taková, že jsem na reklamační oddělení napsala, že se zamítnutím nesouhlasím, že můj muž opasek nenosí, trička si nestrká do kalhot a já každý den neprohlížím oblečení, jestli někde není nějaká dírka. Za dobu od 29.4. do 29.7. měl tričko na sobě asi 15x. Nemyslím si, že bychom něco zanedbali, či si proděravění způsobili sami. Jsem přesvědčená, že k proděravění došlo z důvodu nekvalitního materiálu.
tričko Deloy, orange, 111158
Výměna zboží, či vrácení peněz.
|
Tweet |
Jestliže spotřebitel uplatil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Pokud byla reklamace zamítnuta a písemně odůvodněna, je možné nechat si vypracovat znalecký posudek. V případném sporu se tím vylepší důkazní postavení spotřebitele. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného.
Společnost LP Komfort s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.