Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:441
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#39970Klamání spotřebitele za účelem nákupu jiných výrobků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2020, před 5 lety

Klára Krajčovičová

Znění stížnosti

Ve Vašem letáku s nabídkou zboží platným od středy 19. 02. 2020 do 25. 02. 2020 distribuovaným pro Znojmo a okolí mne zaujala výrazná nabídka označená jako "nedělní jackpot" 1 litru slunečnicového oleje Majola se slevou 50%. Pro nákup tohoto zboží nebyla v letáku uvedeno jakékoliv omezení prodeje v počtech kusů či do vyprodání zásob. Za účelem tohoto výrobku jsem ujela 10 km do prodejny Znojmo - Fruta Dobšická, kde byl obdobný plakát s nabídkou nedělního Jackpotu oleje Majola i na výloze. Jaké však bylo mé překvapení, když na prodejně v regálu již výrobek ve 13: 10 hodin nebyl k dispozici. Dle informace u prodavačky se vyprodal již ve 12 hodin. Vzheledem k tomu, že uvedenou prodejnu často navštěvuji, považuji za zcela absurdní, že by v nedělní dopoledne navštívilo tuto prodejnu tolik zákazníků, že by dostatečné množství tohoto výrobku stačilo vykoupit, zvláště pokud tento produkt byl výrazným marketinkovým tahákem celé nabídky.


Produkt

nabídka stolního oleje majola 1 litr označená jako "Nedělní Jackpot" platný jen pro neděli 23. 02. 2020 (prodejna Znojmo-Fruta-Dobšická)


Požadované řešení

Vzhledem ke ztrátě nedělního času a nutnosti volit jiné řešení nákupu v jiném obchodním řetězci, jakož i k nepřípustnosti předmětného jednání směrem ke spotřebitelům, považuji za dostatečnou omluvu Vaší společnosti slevu na příští nákup v prodejně ve Vámi uvážené výši.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 09:41, před 5 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 23:32, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.