Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:820
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39985Chybějící zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2020, před 5 lety

Ladislav Mazurek

Znění stížnosti

Dnes, tj. 24.2.2020 mně byla doručena do schránky zásilka-podrobnosti: Matrix (12 Blades) za 100,- Kč a poštovné a balné 149,00 Kč. Celkem k úhradě: 249,00 Kč. Po rozbalení balíčku jsem zjistil, že je místo 12 Blades pouze 10 Blades. Z tohoto důvodu vám neuhradím fakturu č. 17614140 s platnou do 14.3.2020. Balení v neporušeném stavu s deseti Blades je u mě k nahlédnutí. Přeji pěkný den a jsem s pozdravem: Ladislav Mazůrek, č.předplatného 154621.


Požadované řešení

Já nevím co mám dělat, poraďte!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 09:24, před 5 lety

V popsaném případě by se mohlo jednat o nesplnění jakosti při převzetí, konkrétně o to, že věc není v odpovídajícím množství, což je v rozporu s § 2161 odst. 1 písm. d) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Pokud není věc dodána v odpovídajícím množství a má tedy vadu, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit. Kupující může požadovat i přiměřenou slevu. Nezaplacení úplně celé částky však není uplatněním nároku na přiměřenou slevu, nýbrž odmítnutím povinnosti zaslat prodejci protiplnění.

V případě odstoupení od smlouvy se dle § 2004 odst. 1 občanského zákoníku závazek zrušuje od počátku. Tzn., že strany si musejí vrátit to, čím původně plnily. Jestliže tedy kupující za zboží zaplatil penězi a nevyžil žádnou poukázku atp., není možné, aby mu takovou formou byly vráceny prostředky, které na koupi vynaložil. Stejně tak není možné nutit k odběru jiného zboží.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2020 23:34, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.