Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
reklamovala jsem tablet zakoupení u firmy CZC letos v únoru. Byl koupen za tím účelem, že podporuje GPS, chtěli jsme ho využívat jako navigaci. Začátkem července jsme ho dali k reklamaci, jelikož se k satelitům nelze připojit a navigace tím pádem nefunguje. Podrobně popsáno při testu GPS satelity vidí, ale nepřipojí se k nim. Dále jsme do reklamačního protokolu uvedli, že nefunguje napájení, nelze nabít jejich nabíječkou, ale přes jiný kabel k počítači nabíjení normálně funguje.
Reklamace byla zamítnuta s tím, že nelze reklamovat nabíjení, jelikož bylo zjištěno mechanické poškození (nejsme si vědomi toho, že bychom tablet nějak mechanicky poškodili, kupovala jsem to jako dárek pro maminku, která si ničím takovým není jistá). Volala jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že tablet dali do zkušebního režimu a že fungoval. Problém je v tom, že mi reklamovaný tablet dovezl kurýr. Já jsem nemohla podepsat převzetí bylíčku, jelikož bych souhlasila s vyřízením reklamace, on mi nemohl vydat balíček bez podpisu. Chtěla bych nejdříve tablet vyzkoušet, jelikož mi na info lince tvrdili, že je plně funkční.
Jak prosím řešit tento problém? I kdyby došlo k mechanickému poškození, to přeci nemůže mít vliv na software?
Děkuji ze pomoc
Jak vyřešit vyzkoušení tabletu, pokud ho přiveze kurýr. Tato firma má v Trutnově partnera se kterým spolupracuje. Bylo by možné tablet poslat do kamenné prodejny, kde ho rozbalíme, vyzkoušíme GPS test a poté ho zašleme zpět, že nesouhlasíme s vyřízením reklamace?
|
Tweet |
Spotřebitel by si v takovém případě zásilku převzít mohl. Výrobek by bylo nutné co nejdříve vyzkoušet a případné vady ihned oznámit prodávajícímu. Další možností je vyzvednutí zboží na pobočce.
Jedná se o dvě odlišné závady a každá z nich musí být posouzena samostatně. Zamítá-li prodávající reklamaci v době šesti měsíců od převzetí věci, měl by prokázat, že vada na zboží nebyla přítomná při převzetí, jinak se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku předpokládá opak.
Dobrý den paní Jörková,
prosím o číslo nákupní faktury nebo číslo reklamace.
Děkuji.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Dobrý den,
číslo reklamace je RE14029671.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Ing. Petra Jörková
Dobrý den paní Jörková,
momentálně je tablet stále nefunkční? Kromě toho, že servis záruční opravu zamítl, tak píše, že tablet je plně funkční.
Děkuji za odpověď.
Lukáš Boček
Dobrý den,
tablet je stále nefunkční, v příloze posílám porovnání funkčnosti GPS. Již dříve jsme u vaší společnosti koupili stejný. Tablet Vám vracíme k reklamaci
Dobrý den paní Jörková,
děkuji za fotografii. Pošlete mi prosím nové číslo reklamace.
Děkuji.
Lukáš Boček
Dobrý den,
číslo nové reklamace je FRC2014012685. Je na jméno Jaroslav Jirousek.
Děkuji za kladné vyřízení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
P.Jörková
Jelikož strany o dalším průběhu stížnost neposkytly informace, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.