Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#3999Reklamace - neuznání reklamace z důvodu mechanického poškození

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 6 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.08.2014, před 10 lety

Petra Jörková

Znění stížnosti

Dobrý den,

reklamovala jsem tablet zakoupení u firmy CZC letos v únoru. Byl koupen za tím účelem, že podporuje GPS, chtěli jsme ho využívat jako navigaci. Začátkem července jsme ho dali k reklamaci, jelikož se k satelitům nelze připojit a navigace tím pádem nefunguje. Podrobně popsáno při testu GPS satelity vidí, ale nepřipojí se k nim. Dále jsme do reklamačního protokolu uvedli, že nefunguje napájení, nelze nabít jejich nabíječkou, ale přes jiný kabel k počítači nabíjení normálně funguje.

Reklamace byla zamítnuta s tím, že nelze reklamovat nabíjení, jelikož bylo zjištěno mechanické poškození (nejsme si vědomi toho, že bychom tablet nějak mechanicky poškodili, kupovala jsem to jako dárek pro maminku, která si ničím takovým není jistá). Volala jsem na infolinku, kde mi bylo řečeno, že tablet dali do zkušebního režimu a že fungoval. Problém je v tom, že mi reklamovaný tablet dovezl kurýr. Já jsem nemohla podepsat převzetí bylíčku, jelikož bych souhlasila s vyřízením reklamace, on mi nemohl vydat balíček bez podpisu. Chtěla bych nejdříve tablet vyzkoušet, jelikož mi na info lince tvrdili, že je plně funkční.

Jak prosím řešit tento problém? I kdyby došlo k mechanickému poškození, to přeci nemůže mít vliv na software?

Děkuji ze pomoc


Požadované řešení

Jak vyřešit vyzkoušení tabletu, pokud ho přiveze kurýr. Tato firma má v Trutnově partnera se kterým spolupracuje. Bylo by možné tablet poslat do kamenné prodejny, kde ho rozbalíme, vyzkoušíme GPS test a poté ho zašleme zpět, že nesouhlasíme s vyřízením reklamace?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.8.2014 16:57, před 10 lety

Spotřebitel by si v takovém případě zásilku převzít mohl. Výrobek by bylo nutné co nejdříve vyzkoušet a případné vady ihned oznámit prodávajícímu. Další možností je vyzvednutí zboží na pobočce.
Jedná se o dvě odlišné závady a každá z nich musí být posouzena samostatně. Zamítá-li prodávající reklamaci v době šesti měsíců od převzetí věci, měl by prokázat, že vada na zboží nebyla přítomná při převzetí, jinak se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku předpokládá opak.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 15:13, před 10 lety

Dobrý den paní Jörková,

prosím o číslo nákupní faktury nebo číslo reklamace.

Děkuji.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.8.2014 12:36, před 10 lety


Petra Jörková

Dobrý den,

číslo reklamace je RE14029671.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Ing. Petra Jörková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2014 16:04, před 10 lety

Dobrý den paní Jörková,

momentálně je tablet stále nefunkční? Kromě toho, že servis záruční opravu zamítl, tak píše, že tablet je plně funkční.

Děkuji za odpověď.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.9.2014 12:23, před 10 lety


Petra Jörková

Dobrý den,

tablet je stále nefunkční, v příloze posílám porovnání funkčnosti GPS. Již dříve jsme u vaší společnosti koupili stejný. Tablet Vám vracíme k reklamaci

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.9.2014 15:15, před 10 lety

Dobrý den paní Jörková,

děkuji za fotografii. Pošlete mi prosím nové číslo reklamace.

Děkuji.
Lukáš Boček

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.9.2014 08:19, před 10 lety


Petra Jörková

Dobrý den,

číslo nové reklamace je FRC2014012685. Je na jméno Jaroslav Jirousek.

Děkuji za kladné vyřízení.

S pozdravem a přáním hezkého dne

P.Jörková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 17:17, před 10 lety

Jelikož strany o dalším průběhu stížnost neposkytly informace, rozhodli jsme se stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.