Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#39993Spěšný vlak směr Plzeň hl.n. - Horažďovice

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2020, před 5 lety

Jiřina Balíková

Znění stížnosti

Dobrý den, v pátek dne 21. 2.2020 jsem jela spěšným vlakem v 14.58 hodin z Plzeň hl.n. do Nepomuka, když se vlak rozjel zůstala otevřená dveře v prvním vagonu v chodbičce po levé straně ve směru jízdy. V chodbičce cestovalo asi 10 lidí (dětí). Díky duchapřítomností dvou sympatických pánů, kteří seděli se mnou v kupé a měli tzv. čtyřhran, přiskočili a dveře opravili tak, aby se zavřeli a žádný cestující nevypadl. Apeluji na to, že dveře byly otevřené do kolejiště, tudíž pokud průvodní vlak neprojde a podívá se jen vizuálně z posledního vagonu na stranu, kde se nastupuje, nikdy nezjistí,že jsou dveře otevřené, a to je vlak vybaven rádo by zabezpečením, aby nedocházelo k takovýmto situacím. Je s podivem, že za celou dobu z Plzně do Nepomuka, kde jsem vystupovala pan průvodčí nešel, nekontroloval lístky a tudíž ani nemohl přijít na to, že došlo k tak hrubému pochybení. Prosím o sjednání nápravy. Mám syny ve věku 14 a 11 let a představa, že cestují v takové soupravě, která není zabezpečena je dost šílená. Děkuji. Balíková, Nepomuk.Prosím o vyrozumění sjednání nápravy na email: xxxxxx


Požadované řešení

Průvodčí musí projít a ujistit se o tom, že než se vlak rozjede, jsou všechny dveře zavřené a zajištěné. Nejednou se stalo, že dveře nešly např. ve stanici Nezvěstice otevřít, opět nebyl přítomen průvodčí, aby pomohl a cestující mohli bezpečně vystoupit. Byli nuceni vystupovat na druhou stranu než je budova nádraží, tím byl ohrožen jejich pohyb v kolejišti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 11:36, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.