Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:559
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#39994Účtovaní dopravy - neoprávněně

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2020, před 5 lety

Jaroslava Jankulová

Znění stížnosti

Ke zboží nám byla naúčtována doprava. Chtěla jsem se pouze informovat, proč
máme naúčtovanou dopravu, telefon nikdo nebere, za každé zavolání mi automaticky přišla nová objednávka i když jsem si nic nového neobjednala a ani už si nic objednat nechci.
Vznesla jsem písemný dotaz jak postupovat , žádná odpověď.


Produkt

potahy na židle


Požadované řešení

zrušit všechny objednávky které jsem si neobjednala,


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 11:41, před 5 lety

Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy byla částka za dopravu účtována, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.2.2020 08:34, před 5 lety

napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.


Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:50, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.4.2020 12:59, před 5 lety


Jaroslava Jankulová

Dobrý den, děkuji Vám za Vaší pomoc, PoštovnéZDARMA, se ozvalo, před tím nereagovalo ani na e-maily ani nikdo nebral telefon, pouze při každém zavolání mi automaticky
naskočila další objednávka. Napsali mi e-mail, že poštovné je vlastně pojištění
zboží, raději jsem vše uhradila a více již nechci o tomto obchodu ani slyšet. Alespoň
smazali všechny objednávky které jsem neučinila.
Děkuji.
Jaroslava Jankulová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.4.2020 07:44, před 5 lety

nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.



Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.