Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Ke zboží nám byla naúčtována doprava. Chtěla jsem se pouze informovat, proč
máme naúčtovanou dopravu, telefon nikdo nebere, za každé zavolání mi automaticky přišla nová objednávka i když jsem si nic nového neobjednala a ani už si nic objednat nechci.
Vznesla jsem písemný dotaz jak postupovat , žádná odpověď.
potahy na židle
zrušit všechny objednávky které jsem si neobjednala,
|
Tweet |
Kdo se na úkor jiného bez spravedlivého důvodu obohatí, musí ochuzenému vydat, oč se obohatil. Pokud tedy byla částka za dopravu účtována, ačkoli se tak stát nemělo, jedná se o bezdůvodné obohacení na straně společnosti a ta ho musí vydat tomu, na jehož úkor bylo získáno.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, děkuji Vám za Vaší pomoc, PoštovnéZDARMA, se ozvalo, před tím nereagovalo ani na e-maily ani nikdo nebral telefon, pouze při každém zavolání mi automaticky
naskočila další objednávka. Napsali mi e-mail, že poštovné je vlastně pojištění
zboží, raději jsem vše uhradila a více již nechci o tomto obchodu ani slyšet. Alespoň
smazali všechny objednávky které jsem neučinila.
Děkuji.
Jaroslava Jankulová
nemáte za co. Vaše spokojenost je naším cílem.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz