Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Formou podomního prodeje jsem uzavřel nevýhodnou smlouvu za nátlakových podmínek se společnost CVŘ.
Poslali jsme 17.02. 2020 doporučeně odvolání plné moci a odstoupení od smluv. Pro jistotu jsme poslali tuto informaci společnosti i emailem. Požádali jsme CVŘ o písemné potvrzení o doručení a písemné potvrzení o ukončení smluv.
Odmítl jsem další schůzky s tím, že trvám na odstoupení od smlouvy a vypovězením plné moci dle par. 448 ob.z. a od smlouvy dle par. 1829 o.z. Neinformovala mě o možnosti zrušení smlouvy do 14 dní ode dne uzavření, což je klamné opomenutí a nekalá obchodní praktika dle z. o ochraně spotřebitele. Jsem ochotný danou věc řešit soudní cestou a přes obchodní inspekci. Dostal jsem jen oznámení, že si vyhrazují 30 dní na odpověď.
Přihláška k výběrovému řízení a plná moc k výběru nového dodavatele energií
Bojím se, že společnost se mnou nebude jednat férově. Bylo mi řečeno, že smlouva samotná je „nevypověditelná“. Je něco, co mohu udělat pro to, abych tuto situaci vyřešil? Rovněž potřebuji vypovědět nevýhodnou smlouvu s novým dodavatelem energií.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy. Zároveň je ale vhodné zprostředkovateli odvolat plnou moc.
Uzavře-li spotřebitel smlouvu o dodávkách elektřiny nebo plynu, může ji navíc vypovědět bez udání důvodu do 15 dnů od zahájení dodávek. Zákon garantuje spotřebiteli možnost zrušit smlouvu bez jakékoliv sankce.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
přihláškou do výběrového řízení se naše společnost zavazuje, že pro zákazníka zcela zdarma realizuje výběrové řízení na cenově výhodnějšího dodavatele energií.
Zákazníkovi garantujeme, že nový dodavatel bude cenově výhodnější, než je jeho stávající. Když tato kritéria splníme, podle podmínek výběrového řízení, které zákazník obdržel, se nám zákazník zavazuje, že služby nového dodavatele využije.
Všechny podmínky výběrového řízení má od nás každý zákazník v písemné podobě. Pro zvýšení kvality služeb a ověření, že terénní pracovník předal klientovi jasné a srozumitelné informace, navíc každou přihlášku do výběrového řízení ověřujeme se zákazníkem telefonicky tzv. verifikačním hovorem. V něm zákazníkovi znovu rekapitulujeme podmínky a proces výběrového řízení a ověřujeme, že jsou mu informace srozumitelné a se zařazením do výběrového řízení souhlasí.
Písemné odstoupení nebylo zasláno v zákonné lhůtě, přesto jsme se rozhodli Vaší žádosti vyhovět a přihlášku stornovat. Písemné vyjádření Vám bude zasláno doporučeně na adresu. Prvotní zamítnutí Vaší žádosti, které Vám přijde prosím tedy považujte za bezpředmětné.
Pokud budete mít jakýkoliv dotaz, můžete se obrátit přímo na naši zákaznickou linku či na email podpora@cvras.cz
S pozdravem
Tým CVŘ
Zatím stále nepřišlo od společnosti CVŘ písemné sdělení, které tady slíbili zaslat. Nehledě na fakt, že si terénní pracovnice společnosti ofotila můj občanský průkaz. Trvám tedy také na skartování veškerých mých osobních údajů.
V případě, že společnost CVŘ nic nezašle, budu to řešit právní cestou.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.