Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 7.8. 2014 jsme podali doporučený dopis RR 04943872 4 CZ pro adresáta: Obvodní státní zastupitelství pro Prahu 9, 28. pluku 1533/29b, Praha 10, PSČ 100 00 a zásilka nám byla 11. 8 . 2014 vrácena z důvodu nedostatečné adresy - doručovatel Martin Klíma. Jelikož se jedná o velice důležité podklady k přestupkovému řízení a zatím se nám nikdy žádná korespondence nevrátila žádáme o okamžité prošetření, jelikož telefonickým dotazem na Obvodní státní zastupitelství nám byla tato adresa potvrzena jako správná. Současně uplatňujeme reklamaci poštovného, které žádáme vyplatit zpět.
Sdělit jak máme adresu příjemce upřesnit a vrátit poštovné ve výši 39,- Kč. Případně zajistit bezplatné doručení zásilky.
|
Tweet |
Adresa musí být uvedena v souladu s čl. 4 poštovních podmínek. Jsou-li všechny náležitosti splněny, lze dodání zásilky reklamovat. Pošta by v takovém případě měla zajistit dodání zásilky nebo by měla vrátit peníze za neposkytnutou službu.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.