Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#40000Napadení ochrankou v Kauflandu v Ostravě Zábřehu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2020, před 5 lety

Arnold Danč

Znění stížnosti

Dobrý den

Dne 24.2.2020 okolo 8 hodiny večer, jsem si přišel nakoupit do supermarketu kaufland v Ostravě Zábřehu. Nakoupil jsem, zaplatil kartou, tipnul si účtenku a prošel dvířkama. U východu mě zastavil pán v červený čepici, začal mi tykat, a řekl mi "ukaž mi lístek od nákupu", tázal jsem se ho co se děje, a kdo je, on odpověděl že je ochranka, a že mu mám ukázat i kapsy. Neprokázal se mi ničim, jen mi tykap a vyhrožoval že mě vezme do kanceláře, a nez jakehokoli důvodu mě slovně napadl V tu chvíli jsem se ho začal bát, nakonec mi pán vrátil účtenku, otočil se a během toho mi ještě tykal, že ať si klidně stěžuju. Nechápal jsem proč se tak zachoval, z obchodu jsem odešel ponížený. Chodím do sámoškách, ale nikdy se mi tohle nestalo. Trvám na tom, aby se tohle vícekrát neopakovalo


Požadované řešení

Chci aby se tohle vícekrát neopakovalo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.2.2020 11:54, před 5 lety

Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.

Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2020 09:14, před 5 lety

Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 12:04, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2020 09:31, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.