Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den
Dne 24.2.2020 okolo 8 hodiny večer, jsem si přišel nakoupit do supermarketu kaufland v Ostravě Zábřehu. Nakoupil jsem, zaplatil kartou, tipnul si účtenku a prošel dvířkama. U východu mě zastavil pán v červený čepici, začal mi tykat, a řekl mi "ukaž mi lístek od nákupu", tázal jsem se ho co se děje, a kdo je, on odpověděl že je ochranka, a že mu mám ukázat i kapsy. Neprokázal se mi ničim, jen mi tykap a vyhrožoval že mě vezme do kanceláře, a nez jakehokoli důvodu mě slovně napadl V tu chvíli jsem se ho začal bát, nakonec mi pán vrátil účtenku, otočil se a během toho mi ještě tykal, že ať si klidně stěžuju. Nechápal jsem proč se tak zachoval, z obchodu jsem odešel ponížený. Chodím do sámoškách, ale nikdy se mi tohle nestalo. Trvám na tom, aby se tohle vícekrát neopakovalo
Chci aby se tohle vícekrát neopakovalo
|
Tweet |
Ochranka může v případě podezření z krádeže zadržet podezřelé osoby. Bez jejich svolení jim nemůže prohledávat osobní věci ani jim kontrolovat osobní doklady. K tomu má pravomoc až případně přivolaná policie.
Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům.
Vážený zákazníku / Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.